به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    برد یخچال شارپ

    برد یخچال شارپ همان مدارات الکترونیکی است که دستورات لازم برای کارکرد درست یخچال را صادر می کند. در واقع برد یخچال در حکم مغز یخچال است و اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند.

     

    برد یخچال شارپ همه اتفاقاتی را که در یخچال می افتد، کنترل می کند؛ به عبارت بهتر و ساده تر هر چیزی که بر روی یخچال شارپ تاثیر می گذارد، مربوط به برد یا مادر برد یخچال است.  در مسیر تعمیر یخچال، شناسایی عیب و ایراد یخچال و اطمینان از سلامت برد یخچال شارپ، برای اجرای یک تعمیر اساسی و درست، لازم و ضروری است.

     

    برد یخچال شارپ

    کارایی برد یخچال شارپ

    با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری های جدید به حوزه لوازم خانگی، همواره قطعات جدیدی جایگزین قطعات قبلی می شوند تا کارایی دستگاه و عمر آن را بالاتر ببرند. این مسئله در حوزه تولید یخچال نیز وجود دارد. تا جایی که امروزه با جایگزینی برد یخچال شارپ و مدارات الکترونیکی به جای ترموستات و کنترل کننده های مکانیکی رو به رو هستیم.

     

    در یخچال های جدید برد الکترونیک جایگزین تایمر دیفراست شده است و این جایگزینی به مصرف کمتر انرژی نیز کمک می کند. ترمیستور وظیفه گزارش دما را به برد الکترونیک در یخچال بر عهده دارد و مغز پردازشگر برد، طبق گزارش، برنامه لازم را صادر کند.

     

    مشکلات ناشی از خرابی برد یخچال شارپ

    چرخه یخ زدایی یخچال شارپ بیش از حد طولانی است

    فن موتور پر سروصدا است و به سرعت در حال تغییر سرعت است

    یخچال شارپ خنک نیست و صدای دائمی دارد

    تداخل تغییرات درجه حرارت ذوب و سرد شدن یخچال شارپ

    یخچال شارپ خنک نیست؛ هر دو فن کار می کند، ولی کمپرسور خاموش است

    یخچال شارپ خنک نیست و فن خنک کننده کار نمی کند

    تعویض برد یخچال شارپ

    پس از اینکه خرابی در برد و اختلال عملکرد برد محرز شد، تصمیم اینکه بین دو گزینه تعمیر یا تعویض برد یخچال شارپ کدام بهتر و مناسب تر است، با تعمیرکار مربوطه است. بدیهی است که اگر شدت آسیب زیاد باشد و امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تنها گزینه روی میز، تعویض است.

     

    اما همواره باید دقت کنید که در فرایند تعویض برد یخچال شارپ از یک نمونه اورجینال و اصل استفاده کنید. مسئولیت این تعویض را هرگز بر عهده نگیرید و از یک مرکز مجاز و معتبر برای اجرای مراحل تعویض مدار الکترونیک یخچال شارپ کمک بگیرید.

     

    تعمیر برد یخچال

    با در نظر گرفتن اینکه یخچال های جدید از جمله یخچال شارپ، برد های تخصصی و پیشرفته تری دارند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمت ها از جمله فن، کمپرسور، المنت، درب ها، یخساز ، سنسورها و … است، به همین دلیل تعمیر برد یخچال بسیار مهم و حیاتی است.

     

    بدیهی است اگر برد یخچال شارپ دچار مشکل و نقص فنی شود، باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید، در غیر این صورت دستگاه را دچار ایرادات پیچیده تر و سخت تری خواهید کرد تا جایی که جبران کردن آنها سخت ممکن یا نا ممکن خواهد بود.

     

    تعمیر یخچال فریزر شارپ

    یخچال یکی از محصولات کمپانی شارپ در حوزه لوازم خانگی است. این محصول امروزه از فناوری ها و تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای بهره برده است و کاربری آن را بسیار راحت تر و ساده تر نموده است. این محصول با کیفیت با وجود قدرت ساخت بالایی که دارد، باز هم احتمال خرابی و پیدایش اختلال در آن وجود دارد. هر چند که این اختلالات و ایرادات عمدتا به دلیل کاربری غلط کاربران است، اما به هر حال مواجه شدن با آنها دور از انتظار نیست.

     

    به همین  دلیل است که برای تعمیر یخچال شارپ یک تعمیرگاه مستقل و مجهز را در نظر گرفته ایم تا کاربر بتواند با خیال راحت دستگاه معیوب خود را به تعمیرکاران ماهر و مجرب آن بسپارد و مطمئن باشد که دستگاه سالم خود را باز خواهد یافت.

     

    این مرکز از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته در حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر استفاده می کند. ضمانت نامه رسمی و کتبی کیفیت تعمیرات شارپ به کاربران خود ارائه می دهد و به طور کلی در کنار کاربر است تا مشکل او را مرتفع سازد.

    منبع: برد یخچال شارپ

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 385

    بوق های بایوس

    شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از راه‌اندازی سیستم لپ تاپ یا کامپیوترتان، صداهایی را به شکل بوق بشنوید. این بوق‌ها همان بوق های بایوس هستند که بسته به دفعات تکرار شدن‌ و میزان امتدادشان، در صدد انتقال پیغامی خاص به کاربر هستند. هر کدام از بوق های بایوس، بسته به نوع و مدل بایوس، پیغامی خاص را با خود به همراه دارند.

     

    به عبارتی دیگر وقتی یک کامپیوتر روشن شده و برای بالا آمدن ویندوز آماده می‌شود و یا وقتی کامپیوتر ریست می‌شود، بایوس سیستم BIOS سیستم با عملکردی به نام POST به تست کردن سخت افزار سیستم شما می‌پردازد تا از درستی اتصال انواع device ها مطلع شود. در اینصورت اگر سیستم با مشکلی مواجه شود POST برای BIOS پیغام خطا می فرستد.

     

    بایوس های معروف موجود در دنیا که در اکثر لپ تاپ ها و کامپیوترهای امروزی به کار می‌روند عبارتند از:Award ،AMI ،phoenix ،ibm ،Compaq و … . بوق های این بایوس ها بسیارند که ما در بخش زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

     

    شایان ذکر است تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با رفع اشکالات پیش آمده در بایوس لپ تاپ توشیبا و سایر قطعات این دستگاه، با حضور در نمایندگی رسمی توشیبا و مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا قابل دریافت است.

     

    بوق های بایوس

    بوق های بایوس به چه معنا هستند؟

    بوق های بایوس Award BIOS:

    دراین نوع بایوس، بوق های نامحدود نشانه وجود خطا در حافظه اصلی یا در RAM و یا عدم وجود آن است. یک بوق بلند و دو بوق کوتاه بیانگر و جود اشکال در کارت گرافیک است که ممکن است ناشی از خرابی یا نصب نادرست سخت افزاری کارت گرافیک باشد. در صورت شنیده شدن این بوق می‌بایست اتصال درست کابل ویدئویی به نمایشگر نیز بررسی شود.

     

    بوق های متمادی و یکنواخت با فرکانس بالا در حین کار با رایانه نیز بیانگر گرمای بیش از حد مجاز CPU است که در صورت عدم توجه به آن ممکن است باعث سوختن CPU شود. یک بوق بلند و سه بوق کوتاه نیز بیانگر عدم وجود کارت گرافیک یا وجود اشکال در حافظه کارت گرافیک است.

     

    در این مدل از بایوس، بوق های مکرر و فرکانس های پایین و بالا نشانه‌ای دال بر وجود اشکال در CPU است. بدین معنا که یا درست جاگذاری نشده است و یا کاملا خراب است.

     

    بوق های بایوس AMI BIOS:

    در این نوع بایوس، اگر یک یا دو یا سه بوق کوتاه شنیده شود، به معنای وجود اشکالات متفاوت در حافظه اصلی است. یک بوق بلند به همراه ۳ بوق کوتاه بیانگر توقف آزمایش حافظه به علت وجود خطا در آن است. (توجه داشته باشید که در این نوع از بایوس، یک بوق بلند نشانه سالم بودن تمام قطعات و انجام تمامی آزمون ها است).

     

    در صورتی کهAMI BIOS به تولید ۵ بوق کوتاه بپردازد، احتمالا اشکالی در پردازنده آن به وجود آمده است. ۸ بوق کوتاه و یک بوق بلند به همراه ۸ بوق کوتاه هر کدام از وجود اشکالاتی از جانب کارت گرافیک و یا حافظه آن است.

     

    AMI Beep Codes:

    در این مدل از بایوس، شنیده شدن یک بوق به معنای وجود اشکال در DRAM است. بنابراین می‌بایست مشکلات احتمالی موجود در حافظه سیستم و یا motherboard بررسی گردد. شنیده شدن دو بوق از این بایوس به معنای عدم وجود تعادل در حافظه و درست کار نکردن تساوی گردش در حافظه است.

     

    اعلام سه بوق از سوی AMI Beep Codes به معنای ان است که ۶۴ کیلو بایت مورد نیاز برای شروع و راه اندازی سیستم در دسترس نیست که این موضوع به RAM دستگاه ربط دارد. چهار بوق این مدل از بایوس حاکی از وجود اشکال در تایمر سیستم است که مانع از درستی همزمان عملکرد motherboard می‌شود.

     

    بوق های بایوس مرتبط با این مدل عبارتند از:

    پنج بوق: حاکی از وجود اشکال در CPU دستگاه است.

    شش بوق: این مورد از بوق های بایوس به معنای ان است که ورودی A20/Keyboard کنترلر آن با مشکل مواجه است، ضمن آنکه IC کنترل کننده keyboard با مشکل مواجه شده است و مانع از ورودیه A20 برای سوییچ کردن پردازنده می‌گردد.

    هفت بوق: حافظه مجازی Virtual با مشکل مواجه است

    هشت بوق: به معنای ان است حافظه کارت ویدئو مشکل دارد و BIOS نمیتواند بر روی فریم های بافر کارت ویدئو چیزی بنویسد.

    نه بوق: ROM دستگاه مشکل دارد و یا آنکه چیپ BIOS ROM روی motherboard دچار خطا شده است.

    ده بوق: دستگاه در بخش CMOS مشکل دارد.

    یازده بوق: کش در level 2 حافظه دچار مشکل شده است.

    یک بوق بلند و دو بوق کوتاه: سیستم ویدئویی مشکل دارد و نیازمند تعمیر است.

    یک بوق بلند سه بوق کوتاه: بازهم خطا در مورد 64 k است.

    یک بوق بلند هشت بوق کوتاه: عملگر تست کردن خطا دارد.

    بوق مداوم : این مورد از بوق های بایوس به معنای وجود اشکال در RAM یا ویدئو است.

    شایان ذکر است تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با رفع اشکالات پیش آمده در بایوس لپ تاپ توشیبا و سایر قطعات این دستگاه، با حضور در نمایندگی رسمی توشیبا و مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا قابل دریافت است.

     

    نمایندگی رسمی توشیبا در کرج

    نمایندگی رسمی توشیبا در کرج با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی توشیبا در کرج گردند.

     

    مهندسان حاضر در این بخش، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های توشیبا را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد؛ این امر، هم به دلیل بهره‌مندی مهندسان این مجموعه از به‌روزترین دانش و مهارت‌های تعمیر و هم به دلیل در اختیار داشتن ابزارآلاتی است که بالاترین سطح سازگاری و تناسب را با محصولات توشیبا دارند.

    منبع: بوق های بایوس

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 346

    آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل

    آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل موضوع بحث امروز است. همان طور که می دانید ویندوز در نسخه های مختلفی عرضه می شود. هر نسخه نیز قابلیت ها و توانایی هایی دارد که برای یک سیستم رایانه ای لازم و ضروری است. پس چنانچه لپ تاپ دل شما نیازمند این آپدیت است، هرگز آن را دست کم نگیرید و در اولین فرصت آن را انجام دهید. در این مقاله می خواهیم درباره آپدیت ویندوز ۸ قدیمی به ویندوز ۱۰ جدید به گفت و گو بنشینیم. همراه ما باشید.

     

    پیش نیاز های آپدیت ویندوز لپتاپ دل

    برای مهاجرت به ویندوز 10 باید قبل از اقدامی مطمئن باشید که دستگاه از لحاظ سخت افزاری با این ویندوز سازگاری دارد. از طریق Control Panel به بخش Windows Update بروید. البته اگر سیستم بررسی آپدیت ویندوز خود را غیر فعال نکرده باشید قطعا بارها با پیغام بروزرسانی سیستم عامل مواجه شده اید. شرکت مایکروسافت همیشه برای ویندوز ۸ و ۸٫۱ آپدیت جدید ارسال می کند تا مطمئن شود سیستم برای دریافت و نصب ویندوز ۱۰ آمادگی لازم را دارد. برای آپگریت سیستم باید تمام آپدیت های قبل از ویندوز ۱۰ را دریافت و نصب کنید.

     

    آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل

    مراحل آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل

    قبل از هر اقدامی و قبل از ورود به مراحل آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید سیستم خود را از همین ویندوز به ویندوز جدیدتر آپدیت کنید یا می خواهید ویندوز جدید را به صورت خام بر روی سیستم خود نصب کنید؟ هر چند آپدیت ویندوز به کاری سخت و حساس در بین کاربران مشهور است، اما باید اقرار کرد که در ویندوز 10 اوضاع کمی بهتر و ساده تر است.

     

    ارتقا ویندوز موجود به ورژن جدید

    برای شروع آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل، باید نرم افزار Windows 10 Media Creation Tool را دانلود و اجرا کنید تا به کمک آن بتوانید ویندوز ۱۰ اورجینال را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید. پس از دانلود نرم افزار آن را اجرا کنید و در مرحله اول گزینه دوم یعنی Create Installation Media را پر رنگ کرده و Next را بزنید. این گزینه به این معنی است که نرم افزار فایل نصبی ویندوز ۱۰ را دانلود کند و به صورت مستقیم به سراغ نصب آن نرود.

     

    با این کار می توانید از این فایل برای نصب ویندوز ۱۰ در سایر سیستم ها نیز استفاده کنید. در این مرحله باید زبان سیستم، نوع ویندوز و معماری آن (۳۲ بیت یا ۶۴ بیت) را مشخص کنید. سپس به درخواست نرم افزار باید یک فلش برای دانلود فایل نصبی ویندوز به سیستم وصل کنید. این فلش باید فرمت شده باشد. نرم افزار نصب را اجرا کنید و انتخاب کنید که می خواهید همراه با ویندوز آخرین آپدیت ها نیز دانلود و نصب شوند یا خیر.

     

    پس از آنکه شرایط و مقررات را قبول کردید، Next را بزنید تا به صفحه انتخاب نحوه نصب ویندوز 10 برسید. در این صفحه از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید ویندوز به صورت خام و تازه نصب شود یا می خواهید تنظیمات و فایل های ویندوز قبلی باقی بمانند و یا تنها آپدیت کنید؟ اگر می خواهید اطلاعات ویندوز قبلی یا اطلاعات شخصی خود را نگاه دارید، می توانید گزینه های اول و یا دوم را تیک دار کنید. اما برای نصب جدید ویندوز ۱۰ از گزینه آخر استفاده کنید.

     

    نصب ویندوز به صورت خام

    نصب ویندوز به صورت خام هم مبحثی دیگر در آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل است. برای این کار باید در صفحه انتخاب نحوه نصب ویندوز 10 گزینه Keep Nothing را تیک زده و Next کنید. پس از آن سیستم شما ریبوت شده و مراحل نصب بالا می آید. در ابتدا شما باید تنظیمات مربوط به کورتانا، که همان دستیار صوتی ویندوز ۱۰ است، انجام دهید. در قسمت بعدی شما باید اطلاعات مربوط به حریم خصوصی و اینکه با چه نوع اکانتی می خواهید ویندوز را نصب کنید، تنظیم کنید. این امکان وجود دارد که اکانتی نسازید و با زدن Local Account مسیر را ادامه دهید.

     

    نمایندگی دل

    نمایندگی دل در خدمات تمام کاربران است تا خدمات و سرویس های مفید و کاربردی به کاربران ارائه دهد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی وجود دارد. هر کاربر با توجه به نوع نیاز خود در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات دل، پکیج های موجود را انتخاب و اجرا کند.

     

    نمایندگی دل در کرج به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و مرکزی امن و ایمن است. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. این مرکز در میان کاربران دل از محبوبیت بالایی برخوردار است و همواره توسط خود کاربران به یکدیگر معرفی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    منبع: آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 361

    کد خطاهای دستگاه کپی ریکو

     

    کد خطاهای دستگاه کپی ریکو، راهنمای بسیار خوبی برای کاربران، جهت رفع اشکال پیش آمده در دستگاه هستند. کاربران با توجه به کدخطای نمایش داده شده توسط دستگاه کپی می‌توانند نوع اشکال پیش آمده در دستگاه خود را شناسایی کرده و جهت رفع آن اقدام کنند. برای مثال اگر دستگاه کپی ریکو کدخطای E0 را نشان داد، کاربر می‌بایست جهت خارج کردن کاغذ گیر کرده در دستگاه اقدام کند.

     

    چرا که این کدخطا به معنای گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی ریکو است. اگر از کاربران دستگاه‌های کپی ریکو هستید می‌توانید با مراجعه به بخش‌های آتی با  برخی از ارورهای دستگاه کپی ریکو آشنا شوید.  آشنایی با کد خطاهای دستگاه کپی Ricoh به شما کمک می‌کند تا نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را به درستی تشخیص دهید و جهت رفع آن کارامدترین روش را به کار ببرید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در روند تعمیر دستگاه می توانید از کارشناسان تعمیر فتوکپی ریکو کمک بگیرید.

     

    کد خطاهای دستگاه کپی ریکو

    برخی از کد خطاهای دستگاه کپی ریکو

    کد خطاهای دستگاه کپی ریکو

    علت کدخطای دستگاه کپی ریکو

    رفع کدخطای دستگاه کپی ریکو

    E0

    گیر کردن کاغذ

     

    خارج کردن کاغذ گیر کرده

     

    E1

    گیر کردن کاغذ در سینی

     

    خالی بودن سینی ورودی

     

    خارج کردن کاغذ از دستگاه

     

    قرار دادن کاغذ در سینی ورودی

     

    E3

    باز بودن درپوش محافظ

     

    بستن درپوش محافظ

     

    E4

    بسته بودن درپوش جلویی

     

    باز کردن درپوش جلو

     

    E5

    نامناسب بودن سایز کاغذ

     

    استفاده از کاغذ با سایز مناسب

     

    E6

    نصب نبودن کارتریج پرینت

     

    نصب کردن کارتریج پرینتر

     

    E9

    نامناسب بودن ابعاد کاغذ

     

    استفاده از کاغذ مناسب

     

    p1

    یکسان نبودن اندازه کاغذ تنظیم شده با اندازه کاغذ مورد استفاده

     

    فشار دادن کلید شروع برای شروع پرینت، یا کلید توقف/پاک‌کردن برای لغو. تنظیم ادامه اتوماتیک برای 0 ثانیه

     

    P2

    یکسان نبودن نوع کاغذ تنظیم شده با نوع کاغذ مورد استفاده

     

    فشار دادن کلید شروع برای شروع پرینت، یا کلید توقف/پاک‌کردن برای لغو. تنظیم ادامه اتوماتیک برای 0 ثانیه.

     

    کدخطاهای ظاهر شده بر روی پنل دستگاه کپی ریکو

    کد خطاهای دستگاه کپی ریکو

    علت کدخطای دستگاه کپی ریکو

    رفع کدخطای دستگاه کپی ریکو

    خاموش بودن دستگاه (خطای برقراری ارتباط)

    (Printer Power Off (Communication Error

     

    وصل نبودن کابل دستگاه

     

    خاموش بودن دستگاه

     

    وصل نبودن کابل یو اس بی دستگاه

     

    بررسی سیم کابل دستگاه

     

    بررسی روشن بودن دستگاه

     

    بررسی اتصال کابل یو اس بی

     

    تمام شدن کاغذ

    Out of Paper / Misfeed

     

    نبود کاغذ در سینی ورودی یا گیر کردن کاغذ

     

    بارگذاری کاغذ یا خارج کردن کاغذ گیر کرده در دستگاه کپی

     

    سازگار نبودن اندازه کاغذ

    Paper Size Mismatch

     

    عدم سازگاری سایز کاغذ در دستگاه با سایز کاغذ در درایور پرینتر

     

    تنظیم ادامه اتوماتیک روی 0 ثانیه جهت جلوگیری از خطا

     

    سازگار نبودن نوع کاغذ

    Paper Type Mismatch

     

    عدم سازگاری نوع کاغذ در دستگاه با نوع کاغذ در درایور پرینتر

     

    تنظیم ادامه اتوماتیک روی 0 ثانیه جهت جلوگیری از خطا

     

    شناخته نشدن کارتریج پرینتر

    Print Cartridge Not Detected

     

    نصب نبودن کارتریج پرینتر

     

    نصب کردن مجدد کارتریج پرینتر

     

    پر شدن حافظه

    Memory Overflow

     

    زیاد بودن یا پیچیده بودن اطلاعات

     

    انتخاب [600x 600 dpi] در بخش کیفیت تصویر

     

    چند نکته درباره کد خطاهای دستگاه کپی ریکو

    برای رفع کد خطاهای دستگاه کپی ریکو نیاز است تا به چند نکته توجه داشته باشید. نخست آنکه کدخطاهای به نمایش درآمده توسط این دستگاه، تنها مختص به همین دستگاه است. بنابراین شما نمی‌توانید از روش‌های مربوط به دیگر برندها و یا مدلهای دستگاه کپی برای رفع آنها استفاده کنید. البته عکس این قضیه نیز صدق می‌کند. یعنی شما نمی‌توانید از روش‌هایی که برای رفع کدخطاهای دستگاه کپی ریکو استفاده می‌کنید، برای دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

     

    نکته دیگر آنکه روش‌های رفع کدخطاهای دستگاه‌های کپی یک برند، معمولاً در میان سری‌های یک دستگاه کپی، مشترک است. برای مثال شیوه رفع یک کدخطا ممکن است در یک سری از تمامی دستگاه‌های کپی ریکو مشترک باشد. بنابراین می‌توان از همان شیوه برای رفع کدخطاهای دستگاه‌ کپی ریکو دیگر استفاده کرد (البته ابتدا از این مساله مطمئن گردید).

     

    نکته آخر آنکه به دلیل فراوانی ارورهای دستگاه کپی ریکو، امکان اطلاع از تمامی آنها وجود ندارد. در صورت مواجهه با هر گونه کد خطا در دستگاه کپی ریکو مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه کپی می‌تواند به شما کمک کند.

     

    منبع: کد خطاهای دستگاه کپی ریکو

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 416

    بدون شک از اهمیت تاچ در تبلت ها و گوشی های هوشمند آگاهی دارید؛ در واقع باید گفت که از کار افتادن این بخش، دسترسی شما را به تمامی عملکردهای تبلت، محدود و غیر ممکن می سازد. بنابراین، تعمیر تاچ یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه تعمیر تبلت است و از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار می باشد. با توجه به اهمیت این مساله، ما ویدئوی آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی را در اختیار شما عزیزان گذاشته و نکاتی را در این رابطه مطرح خواهیم کرد.

    آگاهی از این نکات به شما کمک می کند که در صورت از کار افتادن تاچ یا عملکرد معیوب این بخش، بتوانید مشکل را برطرف نمایید. در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی تر نیز همکاران ما در نمایندگی تعمیرات HTC در خدمت شما عزیزان خواهند بود. از شما دعوت می کنیم به راهنمای تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی توجه کنید.

     

     

    نمایندگی تعمیرات موبایل htc

    واحد تعمیر موبایل اچ تی سی htc، کلیه ی خدمات و سرویس های مورد نیاز برای رفع مشکلات انواع گوشی و تبلت این برند را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز، به واسطه ی برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای، توانسته تعمیرات را به صورت تخصصی به کاربران ارائه دهد. کارشناسان ارشد نرم افزار و سخت افزار در این مجموعه حضور داشته و با استفاده از تجهیزات و برنامه های روز دنیا، اقدام به رفع مشکلات انواع مدل های گوشی و تبلت اچ تی سی می نمایند. شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که با مراجعه به نمایندگی تعمیرات HTC، شاهد رفع هریک از مشکلات و ایرادهای عملکردی گوشی یا تبلت خود خواهید بود.

     

    تماس با نمایندگی تعمیرات موبایل htc »

    موارد تعمیر تاچ تبلت htc

    عوامل متعددی منجر به خرابی یا از کار افتادن تاچ تبلت و گوشی های هوشمند خواهند شد. یکی از مواردی که در آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی مورد توجه قرار می گیرد، مختل شدن کار این بخش است که معمولا در اثر آبخوردگی صفحه نمایش یا شکستن آن ایجاد می گردد. مشکلات نرم افزاری هم به شدت روی تاچ تاثیر گذاشته و مانع از کارکرد آن می گردد. با بروز این مشکل، تاچ به درستی کار نکرده و برخی فرایندها را به صورت ناقص اجرا می کند.

     

    همچنین گاهی در اثر شکستن گلس یا ال سی دی، تاچ نیز از کار افتاده و نیاز به تعویض دارد. ممکن است به دلیل بروز مشکلات نرم افزاری، تاچ نتواند عملکرد کاملی داشته باشد. به هر ترتیب خرابی تاچ تبلت به هر دلیلی که باشد و به هر شکلی که بروز کند، نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی دارد. همکاران ما در نمایندگی اچ تی سی، فرایند تعمیر تاچ تبلت را به شکل حرفه ای انجام داده و به شما این امکان را می دهند که مجددا بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

     

    آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی

    راهنمای آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی

    برای تعمیر تاچ تبلت ، روش های مختلفی وجود دارد. شما در ویدئوی آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی ، با روش های ترمیم سخت افزاری این بخش آشنا خواهید شد. این در حالی است که روش های دیگری هم برای رفع مشکلات و ایرادهای تاچ وجود دارد که بسته به دلیل ایجاد اختلال، انتخاب شده و اجرا می گردد. اگر مختل شدن عملکرد تاچ به دلیل فعال بودن یک برنامه خاص باشد، لازم است که آن برنامه شناسایی شده و از سیستم پاک شود. در صورت شکستن ال سی دی و بروز مشکلاتی در این قطعه، تعمیر یا تعویض ال سی دی منجر به رفع ایرادات تاچ خواهد شد. همچنین توصیه می کنیم که اگر با اختلال در عملکرد تاچ تبلت htc خود مواجه شدید، یکبار دستگاه را خاموش و روشن کنید. معمولا بعد از این کار مشکل برطرف می شود.

     

    به عنوان آخرین راه حل نرم افزاری، باید به ریست فکتوری اشاره کنیم. از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و سپس از طریق منوی تنظیمات، دستگاه را به تنظیمات کارخانه باز گردانید. اگر با ریست فکتوری هم مشکل برطرف نشد، نیاز به تعمیرات سخت افزاری است که در فیلم آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی با جزئیات آن آشنا خواهید شد.

     

    منبع: آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 351

    کارشناسان و متخصصان نمایندگی موبایل سامسونگ با هدف پشتیبانی خود از کاربران عزیز کرجی، سال هاست که اقدام به احداث مرکزی فعال در شهر کرج کرده اند ، کارشناسان فروش و تعمیر موبایل سامسونگ به خوبی به این مسائله واقف هستند که روز به روز به کاربران گوشی های موبایل سامسونگ، در کشورمان، اضافه میشود، از این رو تاسیس نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج به امری مهم و ضروری تبدیل شده بود و تا قبل از آن، به دلیل کم بودن مراکز پشتیبانی استاندارد موبایل سامسونگ در کرج ، بسیاری از کاربران مجبور بودند، به مراکز نا معتبر و فاقد استاندارد های لازم، جهت دریافت خدمات پشتیبانی، در این شهر مراجعه کنند.

     

    نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج با هدف ارائه ی تمامی سرویس ها و خدمات پیش از فروش، فروش و پس از فروش تمامی گوشی های تلفن همراه این کمپانی در خدمت شما همشهریان عزیز کرجی میباشد. این مرکز نمایندگی در راستای تامین و رضایتمندی و وفاداری به مشتریان کرجی خود، جهت ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش هر روزه آماده ی پاسخگویی به شما کاربران گرامی میباشد. متخصصین نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج آماده اند تا ضمن ارائه ی تمامی مشاوره های لازم در زمینه ی فروش این گوشی ها، مشکلات آن ها را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند. تعمیر گوشی های موبایل سامسونگ در واحد های مجزا ، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده ی سامسونگ و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد. لازم به ذکر است که این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال برند سامسونگ، شما عزیزان را از خرید موارد مشابه و تقلبی موجود در بازار بی نیاز میکند.

     

    نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

    نمایندگی فروش موبایل سامسونگ در کرج

    فروش موبایل سامسونگ امری ست که به تخصص و مهارت ویژه نیاز دارد. یکی از اصلی ترین مراکز فعال در نمایندگی سامسونگ کرج، بخش فروش این گوشی ها میباشد. نمایندگی فروش موبایل  سامسونگ در کرج، با در اختیار داشتن کادر فروش زبده، قادر است تمامی مشاورات و توضیحات لازم جهت راهنمایی را در اختیار کاربران و متقاضیان قرار دهد. واحد فروش موبایل سامسونگ قادر است با ارائه ی مشاوره ی قوی در زمینه ی مقایسه و نقد محصولات، بررسی قیمت ها و ویژگی های مثبت و منفی گوشی های سامسونگ، این امکان را به خریدار بدهد که تصمیم گیری خود را در انتخاب، به درستی و با کمترین خطا و اشتباه انجام دهد.  فروش موبایل سامسونگ در کرج با بالا ترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت انجام میگیرد. تمامی محصولات از ضمانت نامه های مدت دار و معتبر برخوردارند.

     

    برخی از مشکلات متداول گوشی های موبایل سامسونگ

    گوشی های موبایل سامسونگ ، ضمن برخورداری از کیفیت بالای ساخت، مانند بسیاری از گوشی های تلفن همراه هوشمند موجود در بازار از حساسیت های ویژه و بالایی برخوردار است و در پی این حساسیت، ممکن است به دلایل متفاوتی از قبیل برخی حوادث و یا بی دقتی های کاربری، با مشکلات متداول سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شوند که البته جای هیچ نگرانی ای ندارد و کارشناسان و متخصصان دوره دیده ی مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج به خوبی قادر به شناسایی و رسیدگی سریع به آن ها میباشند. این مشکلات میتواند شامل موارد زیر باشد :

     

    1- خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی های سامسونگ

     

    2- باز شدن خود به خود برنامه های گوشی های سامسونگ

     

    3- شکستن و آسیب ال سی دی و گلس انواع گوشی های سامسونگ

     

    4- مشکلات مربوط به دوربین گوشی

     

    5- از کار افتادگی بر اثرب تماس مستقیم با آب

     

    6- مشکل کند بودن و یا کم شدن سرعت گوشی

     

    7- پر شدن حافظه ی گوشی

     

    8- از کار افتادن اسپیکر و میکروفون ادر انواع مدل های گوشی ساموسنگ

     

    9- عدم آنتن دهی و شناختن سیم کارت

     

    10- از کار افتادن شاسی های غیر لمسی

     

    11- ویروسی شدن گوشی

     

    12- آسیب قطعات داخلی گوشی

     

    13- داغ شدن بیش از حد گوشی های سامسونگ

     

    14- مشکلات مربوط به رام

     

    15- خراب شدن سوکت شارژ

     

    خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

    همانطورکه گفته شد خدمات تعمیر موبایل سامسونگ در مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج به صورت کاملا تخصصی در اختیار کاربران عزیز کرجی قرار میگیرد. متخصصین نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج آماده اند تا مشکلات گوشی شما را در سریع ترین شکل ممکن برطرف کنند. این خدمات دایره ی تنوعی وسیع دارد و تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ را در بر میگیرد. این خدمات شامل برطرف سازی مشکلاتی از قبیل رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت در موبایل سامسونگ، رفع مشکل شارژ شدن موبایل ، تعمیرات اسپیکر موبایل ، تعمیرات دوربین موبایل ، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های سامسونگ، آپدیت تمامی نرم افزارها، تعویض و تعمیر سوکت های شارژ و غیره میشود.

    منبع: نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 328

    گوشی های موبایل سامسونگ به دلیل برخورداری از تنوع بالا و کیفیت ساخت قابل قبول، به وسیله ای جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از مردم بدل شده اند. در حقیقت گوشی های سامسونگ تکنولوژی و صنعت ساخت گوشی های موبایل را با تحول بسیاری روبرو کرده اند. این گستردگی در پیشرفت، باعث شده گوشی ها در انواع بسیاری به بازار راه یابند. در همین ارتباط نمایندگی موبایل سامسونگ در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، فعالیت شایانی دارد. اگر از کاربران گوشی های تلفن همراه سامسونگ هستید، باید در نظر داشته باشید که این گوشی ها نیز در عین برخورداری از کیفیت بالای ساخت، ممکن است به دلایل مختلف مشخص و یا نامشخصی دچار خرابی و اختلال در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری شوند. از همین رو مراجعه به مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ برای کاربران بیش از همیشه احساس احساس میشود. چرا که بسیاری از کاربران در مواقع بروز مشکل ناچارا به مراکز تعمیر موبایل غیر مجاز و فاقد استاندارد مراجعه میکنند و متحمل هزینه های اضافی در مقابل سرویس های بی کیفیت میشوند. مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ متشکل از واحد های مجزای تعمیر، قادرند تمامی مشکلات واختلالات پیش روی گوشی های تلفن همراه سامسونگ را شناسایی و برطرف کنند.

     

    نمایندگی مجاز موبایل سامسونگ کجاست ؟

    نمایندگی مجاز سامسونگ متشکل از چندین شعبه ی فعال است که هر کدام تحت نظر زبده ترین تیم کارشناس و متخصص سطح کشور فعالیت دارند. این مراکز همگی به امکانات و تجهیزات بالا مجهز هستند و قادرند تمامی خدمات پشتیبانی را به آن ها ارائه دهند. در صورتی که مایل هستید با شعب نمایندگی موبایل سامسونگ آشنا شده و نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود را بیابید وارد صفحه ی تماس با ما شوید. تمامی اطلاعات تماس و آدرس شعب در این بخش در خدمت شما  عزیزان قرار گرفته است.

     

    نمایندگی موبایل سامسونگ

    نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران و شهرستان ها

    نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران و شهرستان های سطح کشور، ارائه دهنده ی تخصصی ترین سرویس های مبتنی بر فروش و تعمیر موبایل سامسونگ میباشد. این مراکز معتبر نمایندگی جهت ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش به کاربرانی تاسیس و راه اندازی شده است که قصد خرید و یا تعمیر موبایل ساموسونگ را دارند. این خدمات تمامی مدل های گوشی های ساموسنگ را در بر میگیرد و به صورت کاملا جامع و با استاندارد بسیار بالایی به آن ها ارائه میشود. کارمندان و متخصصان متعهد و فعال در این بخش ها، قادرند به خوبی و در اسرع زمان، تمامی کمک های لازم را در اختیار کاربران عزیز خود قرار میدهند. مراکز نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران و شهرستان ها با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته در زمینه ی تشخیص و تعمیر مشکلات، سبب شده کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این مرکز تفاوت بسیاری با سایر مراکز داشته باشد. پس از سال ها تجربه ی مفید در زمینه ی فروش و تعمیرات گوشی های موبایل ساموسنگ، حال افتخار ماست که همواره موفق به کسب رضایت مشتریان عزیز خود در تمام کشور شده ایم.

     

    تماس با نمایندگی موبایل سامسونگ »

    مزایای مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ

    نمایندگی موبایل سامسونگ امتیازات فراوانی را به کاربران عزیز خود ارائه میدهد و این ویژگی ها سبب شده است مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ تبدیل به اولین گزینه ی پیش روی کاربران موبایل سامسونگ شود. این مرکز از دانش بالای متخصصان و کارشناسان مجرب و دوره دیده ای برخوردار است که آن را از سایر مراکز نمایندگی سامسونگ متفاوت میکند. همچنین برخورداری از امکانات و تجهیزات به روز نیز سبب شده است تمامی مراحل تشخیص و عیب یابی و به دنبال آن تعمیر، در صحیح ترین شکل و کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد. همچنین این مرکز گارانتی های معتبری را به کاربران خود اعطا میکند که این امر سبب اطمینان خاطر هر چه بیشتر آن ها شده است.

    نمایندگی سامسونگ

    نمایندگی سامسونگ همواره قدم های خود را در جهت کسب رضایت و احترام به حقوق مشتری برداشته است . از این رو می توان گفت این نمایندگی توانسته به سطح کیفی مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد .این مرکز با تشکیل تیمی از افراد کاردان و ماهر به تعمیر و فروش دستگاه های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ مبادرت می ورزد .

     

    این مرکز با ارائه ی مطلوب خدمات توانسته نیاز مشتریان را به بهترین شکل رفع نماید . در نتیجه کاربران لزومی برای مراجعه به مراکز نامعتبر و غیر مجاز نمی بینند . نمایندگی سامسونگ با درنظرگرفتن اهداف مشتری‌ مدارانه ، ویژگی‌ های منحصر به فردی را در زمینه ی ارائه ی خدمات سامسونگ فراهم کرده است .

     

    از جمله اصول این شرکت که مدیریت نمایندگی سامسونگ همواره بر آن تاکید داشته است ، توجه به حقوق مشتریان عزیز و احترام به خواسته ها و جلب رضایت آن ها است. رسالت مهم این مرکز این است که کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین خدمات را دریافت نمایند .

    منبع: نمایندگی موبایل سامسونگ

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 269

    نمایندگی سونی در تهران

    نمایندگی سونی در تهران با همکاری مهندسان و متخصصان زبده ی این امر، با هدف ارائه ی سرویس های فروش و پس ار فروش به صورت جامع، احداث گردیده است. نمایندگی سونی در تهران، به صورت فعال در دو حوزه ی اصلی فروش موبایل و تبلت سونی و ارائه ی خدمات پس از فروش این محصولات، در خدمت تمامی کاربران و مشتریان گرامی تهرانی خود میباشد. نمایندگی سونی در تهران، پس از سال ها تجربه ی موفق فروش و تعمیر این محصولات، حالا با افتخار به یکی از کارآمد ترین نمایندگی های فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سطح کشور بدل شده است. همانطور که میدانید کمپانی سونی هر ساله محصولات بسیار متنوع و گسترده ای از گوشی های موبایل و تبلت و سایر تجهیزات را طراحی و روانه ی بازار میکند. گستردگی دامنه ی تولیدات این برند بسیار متنوع است و به همین خاطر، با تنوع سرویس و خدمات نیز روبرو هست. از همین رو مهندسان ومتخصصان فراوانی درمرکز نمایندگی رسمی سونی ، مشغول به کار هستند و این مرکز از بخش های زیادی تشکیل شده است.

     

    آدرس نمایندگی سونی در تهران

    نمایندگی سونی در چندین شعبه فعالیت خود را ادامه میدهد و در تمام این شعبه ها خدمات پشتیبانی از محصولات سونی در مدل ها و نسخه های مختلف را ارائه میدهد. خدمات نمایندگی سونی در شعب متعدد در مناطق مختلف تهران ارائه می گردد. در صورتی که مایل هستید از خدمات ما در شعب نمایندگی سونی بهره مند شوید ، وارد صفحه ی تماس با نمایندگی سونی   شده و اطلاعات مربوط را دریافت نمایید. لازم به ذکر است خدمات نمایندگی مجاز سونی در تهران محدود به مناطق ذکر شده  در صفحه ی تماس با نمایندگی سونی نبوده و خدمات ما در سراسر تهران و حومه ی تهران می باشد. همچنین امکان ارائه ی خدمات در محل مورد نظر مشتری وجود دارد و کادر  تعمیرات سونی به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

     

    نمایندگی سونی در تهران

    نمایندگی موبایل سونی در تهران

    همانطور که گفته شد نمایندگی سونی در تهران فعالیت اصلی خود را در حوزه ی فروش و پشتیبانی از محصولات موبایل سونی، در اختیار کاربران عزیز تهرانی قرار میدهد. واحد فروش موبایل سونی با همکاری کارشناسان و مشاوران فروش مجرب و با حوصله آماده ی پاسخگویی همه روزه به سوالات متداول متقاضیان و مشتریان در مورد تمامی مدل های گوشی های موبایل سونی میباشد. همچنین مشاوره هایی در زمینه ی ویژگی های مختلف، مقایسه ی مدل ها، بررسی قیمت ها نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد که انتخاب گوشی مورد نظرشان را ساده تر میکند. بخش تعمیر موبایل سونی هم به کمک متخصصان و مهندسان زبده ی این حوزه، آماده ی شناسایی و برطرف سازی تمامی مشکلات احتمالی این گوشی های موبایل میباشد.

     

    نمایندگی تبلت سونی در تهران

    یکی دیگر از مهم ترین واحد های مرکز نمایندگی سونی در تهران، به ارائه و پشتیبانی جامع تبلت سونی اختصاص دارد. این مرکز نیز مانند نمایندگی موبایل سونی، خدمات فروش و پس از فروش را با استفاده از امکانات ویژه ای که دراختیار دارد و همچنین با همکاری متخصصان و کارمندان مجرب در اختیار کاربران و متقاضیان خرید تبلت های سونی، قرار میدهد.

     

    شما عزیزان نیز در صورت تمایل به خرید انواع تبلت های سونی و یا مواجه با انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، با مراجعه به نمایندگی مجاز سونی، به راحتی از امکانات بالای در نظر گرفته شده، استفاده کنید.

    نمایندگی فروش سونی

    یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده از سوی مرکز نمایندگی سونی ، فروش محصولات تولید شده توسط این کمپانی مطرح میباشد. نمایندگی فروش سونی خدمات عرضه ی تمامی محصولات این کمپانی را به عهده دارد. این مرکزبا هدف ارائه ی سطح بالایی از خدمات، اقدام به جذب کارشناسان ارشد فروش در این زمینه کرده است. متقاضیانی که قصد خرید هر یک از محصولات سونی را دارند، میتوانند با مراجعه و یا تماس از طریق خطوط این مرکز نمایندگی سونی، از راهنمایی های مشاوران فروش این مرکز بهره مند شوند.

     

    مشاوره های تخصصی و عمومی با کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی سونی موجب میگردد، اطلاعات عمومی کاربران نسبت به تمامی محصولات سونی خصوصا موبایل و تبلت های این برند ، افزایش یابد. به این ترتیب کالای مورد نظر متناسب با نیاز های مشتری و بودجه ی مورد نظر او، انتخاب میشود. کارشناسان فروش حاضر در مرکز نمایندگی سونی همواره شرایط بهترین و متناسب ترین انتخاب را پیش روی کاربران محترم قرار میدهند. خدمات مشاوره ی پیش از خرید دستگاه شامل، معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از محصولات سونی، مقایسه ی دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه ی پیشنهاداتی بر اساس بودجه ی مورد نظر مشتری و مواردی از این دست میباشد.

     

    منبع: نمایندگی سونی در تهران

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 401

    با توجه به محبوبیت و کیفیت بالای تبلت ایسوس نمایندگی ایسوس به ارائه تخصصی ترین خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسوس می پردازد. وجود نمایندگی تعمیرات ایسوس و کارشناسان خبره آن کاربران تبلت ایسوس را بر آن داشته است که در صورت بروز مشکل به این مرکز مراجعه کنند تعمیر تاچ تبلت ایسوس از تخصصی ترین خدمات مرکز تعمیرات ایسوس است. این خدمت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می شود. اگر برای تاچ تبلت شما مشکلی پیش آمده و تصمیم به تعمیر تعمیر تاچ تبلت ایسوس و یا تعویض آن دارید به نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس مراجعه کنید. پس از تحویل دستگاه شما به تعمیرکاران متبحر ما عیب یابی دستگاه شما صورت می گیرد و عملکرد تاچ آن مورد بررسی قرار می گیرد. نمایندگی ایسوس دارای آرشیو کاملی از تاچ و ال سی دی های انواع تبلت ایسوس است. این آرشیو کامل باعث شده است واسطه ها در تهیه قطعات این دستگاه حذف شود و قطعات این دستگاه با قیمت مناسب به کاربر ارائه شود.

     

    تعمیر تاچ تبلت ایسوس

    نمایندگی مجاز ایسوس

    نمایندگی ایسوس ارائه دهنده انواع خدمات محصولات ایسوس در ایران است. به دلیل محبوبیت بالای محصولات این شرکت این نمایندگی دارای تیم تخصصی برای تعمیرات محصولات این شرکت است. نمایندگی تعمیرات ایسوس دارای پارت های مجزا در تعمیرات محصولات این شرکت است. از این واحد ها می توان به واحد تعمیر تبلت ایسوس اشاره کرد. این واحد با بهره گیری از روش های کارامد و نوین تعمیرات توانسته است پاسخگوی نیاز های شما در تعمیرات محصولات ایسوس باشد. کارشناسان خبره و تعمیرکاران با تجربه این نمایندگی با استفاده از روش های نوین توانسته اند به اولین گزینه مشتریان عزیز هنگام بروز مشکلات تبدیل شوند. از ویژگی های  منحصر به فرد نمایندگی ایسوس گارانتی خدمات ارائه شده در این نمایندگی است. این ویژگی سبب می شود تا بتوانید کالای خود را با اطمینان خاطر به این نمایندگی تحویل دهید.

     

    نمایندگی تعمیرات ایسوس »

    نکاتی که پس از تعمیر تاچ تبلت ایسوس باید درنظر گرفت

    اگر دستگاه خود را برای تعمیر به ما سپرده اید پس از تعمیر تاچ تبلت ایسوس باید نکاتی را برای بررسی دستگاه خود در نظر بگیرید. بررسی این نکات باعث می شود از درستی تعمیرات دستگاه خود مطمئن شوید. اگر مشکل شما پس از تعمیر تاچ تبلت ایسوس حل نشد می توانید تبلت خود را برای بررسی دوباره به کارشناسان ما تحویل دهید.

     

    شما پس از دریافت تبلت خود برای تعمیر باید تاچ تبلت خود را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار عملکرد لمسی تمام قسمت های تاچ گوشی خود را بررسی کنید.

    یکی از دیگر راه های بررسی عملکرد تاچ به نمایش در آوردن یک تصویر تمام مشکی در صفحه نمایش است. بدین ترتیب اگر در صفحه شما پیکسل سوخته وجود داشته باشد معلوم می شود. بدین ترتیب می توانید درخواست تعمیر مجدد و یا تعویض تاچ گوشی خود را داشته باشید.

    از دیگر روش های تست عملکرد تاچ چرخاندن صفحه به جهت های افقی است. این کار باعث می شود بتوانید زاویه دید تبلت خود را بررسی کنید. پنل های بی کیفیت باعث تغییر رنگ تاچ با چرخاندن صفحه نمایش می شود.

    آموزش تعمیر تاچ تبلت ایسوس

    تعمیر تاچ تبلت ایسوس در نمایندگی ایسوس با استفاده از پیشرفته ترین امکانات صورت می گیرد. اگر تبلت شما نیاز به تعمیر تاچ خود دارد نکات زیر را در این مورد در نظر داشته باشید:

     

    تعویض و تعمیر تاچ تبلت ایسوس خود را بر اساس تبلت مورد نظر خود انجام دهید

     

    پس از تعمیر حتما تاچ تبلت خود را تست نمایید

     

    از اعمال فشار به دستگاه هنگام تعمیر تاچ تبلت ایسوس پرهیز کنید اگر قسمتی از دستگاه شما جا نیفتاد آنرا فشار ندهید بلکه دنبال علت آن باشید

     

    پیچ های دستگاه خود را بیش از مقدار مجاز نچرخانید این کار باعث هرز شدن پیچ می شود

     

    تعمیر دستگاه خود در فضای تمیز انجام دهید

     

    تبلت خود را جهت تعمیر حتما خاموش کنید

     

    باتری تبلت خود را هنگام کار خارج نمایید

     

    منبع:تعمیر تاچ تبلت ایسوس

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 347

    تبلت ها حالا به یکی از وسایل رایج الکترونیکی تبدیل شده اند و بسیاری از افراد از آن ها برای سرگرمی و یا کارهای روز مره ی خود، استفاده میکنند. یکی از برند های نام آشنا در زمینه ی طراحی و تولید تبلت ها، کمپانی ایسوس میباشد. تنوع و کیفیت تبلت های ایسوس به حدی ست که آن را به یکی از پر فروش ترین تولید کننده ها در سراسر جهان، بدل کرده. کمپانی ایسوس توجه ویژه ای بر پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود دارد و همواره در زمینه ی تولید محصولات بهتر گام برمیدارد. پس اگر از کاربران و یا علاقمندان به تبلت های ایسوس هستید، میتوانید هر سال، منتظر رونمایی از محصولی جالب تر از گذشته باشید. همانطور که گفتیم این محصولات در سراسر جهان فروش بالایی دارند. این فروش بالا شامل حال کشور عزیزمان هم میشود. از همین رو نیاز به پشتیبانی از این تبلت ها بیش تر از گذشته میباشد. مرکز نمایندگی تبلت ایسوس با هدف ارائه ی تمامی سرویس های لازم در زمینه ی فروش و پشتیبانی پس از فروش احداث گردیده است.

     

    این مرکز اولویت را بر رضایت کاربران و مشتریان خود قرار داده و به دنبال آن، سرویس هایی با کیفیت و ویژه، به همراه گارانتی های معتبر به کاربران خود، ارائه میدهد. اگر از متقاضیان خرید تبلت های ایسوس باشید و یا اگر در کارایی تبلت ایسوس خود شاهد مشکلاتی میباشید، میتوانید با مراجعه به نمایندگی تبلت ایسوس بهترین سرویس را دریافت کنید.

     

    نمایندگی تبلت ایسوس

    نمایندگی تبلت ایسوس در شهرستان

    با در نظر داشتن این که تبلت های ایسوس جزو محبوب ترین و پر فروش ترین تبلت ها در بین مردم ایران میباشد. بر آن شدیم تا علاوه بر تهران، با احداث واحدهای نمایندگی تبلت ایسوس در شهرستان ها، تمامی سرویس های پشتیبانی از این محصول را به مشتریان سایر شهرستان های کشورمان ارائه کنیم. نمایندگی تبلت ایسوس در تهران و شهرستان ها، در زمینه ی فروش و تعمیر تمامی مدل های تبلت ایسوس ، طی سال ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش، قادر است به خوبی تمامی مشکلات پیش روی این تبلت ها را برطرف سازد.

     

    تماس با نمایندگی ایسوس »

    نمایندگی فروش تبلت ایسوس

    همانطور که گفته شد، نمایندگی تبلت ایسوس ، خدمات متنوعی را به کاربران و مشتریان خود ارائه میدهد. یکی از اصلی ترین حوزه های کاری این مرکز، فروش انواع تبلت های ایسوس میباشد. نمایندگی فروش تبلت ایسوس متشکل از واحد های اختصاصی فروش میباشد. تمامی این مراکز زیر نظر کادر فروش حرفه ای و دوره دیده ی محصولات ایسوس، اداره میشود. شما کاربران عزیز، در صورت تمایل به خرید هر یک از تبلت های ایسوس ، خواهید توانست از راهنمایی های جامع مشاوران و کارمندان فروش نمایندگی ایسوس برخوردارد شوید. دراین جلسات تمام توضیحات لازم در مورد انواع تبلت های ایسوس به متقاضیان عزیز ارائه میشود. همچنین تمام کالا ها به خوبی و با دقت بالا، در زمینه های مختلف، مورد مقایسه میگیرد. چه از نظر قیمت، چه کارایی و چه ساخت. به همین دلیل مشتریان میتوانند تبلت ایسوس مورد نظر خود را با شناخت و دقت بیشتری انتخاب کنند. همچنین تمام کالا ها با بالا ترین کیفیت و به همراه تمام ضمانت نامه های لازم اصالت کالا به فروش میرسد و مشتریان را از تمام لحاظ به اطمینان کافی و لازم میرساند.

     

    نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس

    تشخیص خرابی در تبلت های ایسوس و تعمیر صحیح آن، یکی دیگر از خدماتی ست که نمایندگی تبلت ایسوس در راستای کار خود قرار داده است و با بهره گیری از امکانات ویژه ای که در اختیار کارشناسان و متخصصان قرار دارد، این مراحل به خوبی و با نهایت دقت انجام میگیرد. لازم است به اطلاع تان برسانیم که، نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس با هدف کسب رضایت کاربران خود، خدمات گوناگونی را در حوزه های مختلف پس از فروش، ارائه میدهد. این خدمات با بالا ترین کیفیت ممکن ارائه میشوند. ممکن است برایتان سوال شود این خدمات شامل چه سرویس هایی میشوند. در ابتدا لازم است بدانید که سرویس های پشتیبانی وتعمیر، تمامی مشکلات و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری احتمالی در تبلت های ایسوس را در بر میگیرد. این تبلت ها مانند بسیاری از هم ردگان خود، ممکن به دلایل مختلفی با برخی اختلالات روبرو شوند. آن چه تضمین بازگشت سلامتی تبلت ایسوس میباشد، مراجعه به مرکز نمایندگی معتبر و استاندارد جهت انجام مراحل تعمیر آن میباشد. نمایندگی تعمیر تبلت  ایسوس قادر است، در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت کاملا تضمینی تمامی مشکلات تبلت های ایسوس را مرتفع سازد.

     

    منبع: نمایندگی تبلت ایسوس

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 349

    فروش و تعمیرات تبلت ال جی از جمله خدمات اصلی نمایندگی تبلت ال جی می باشد . از آن جا که با گسترش روزافزون  و توسعه ی تبلت ها و دیگر وسایل ارتباطی روبرو هستیم، تصمیم گرفتیم با همکاری مجرب ترین مهندسان و کارشناسان فروش این امر، اقدام به احداث نمایندگی ال جی کنیم. این مرکز با بهره گیری از روش های نوین و ترفند های ویژه و البته دانش و مهارت کارشناسان زبده ی خود به بهترین شکل ممکن به تعمیر دستگاه معیوب شما کاربر گرامی می پردازد . به همین دلیل مشتریان گرامی دیگر نیازمند مراجعه به سایر مراکز نمیباشند. خوشبختانه نمایندگی تبلت ال جی در تمام سال های فعالیت خود، قادر به کسب رضایت مشتریان و کاربران گرامی خود بوده و هست. همانطور که گفته شد فعالیت نمایندگی تبلت ال جی شامل فروش این تجهیزات در مدل ها و نسخه های مختلف نیز میشود. به همین جهت نمایندگی ال جی موفق شده این اطمینان را به متقاضیان و مشتریان خود بدهد که کالای خریداری شده شان بالاترین سطح امکانات و ضمانت را دارد. مشاوران فروش در مرکز نمایندگی تعمیر تبلت ال جی ، میتوانند تمامی سوالات متقاضیان را پاسخگو باشند و بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و کارایی مورد نظرشان پیش روی آن ها قرار دهند.

     

    نمایندگی مجاز ال جی

    نمایندگی مجاز ال جی در راستای سرویس دهی منظم و کارآمد به کاربران و مشتریان عزیز تبلت های ال جی و با هدف ثابت کردن وفاداری خود به مشتریان محترم خود، در زمینه ی ارائه ی  تمام امور پشتیبانی، تاسیس شده است. این مرکز بزرگ و مجهز در واحد های مجزا و زیر نظر کارشناسان زبده و دوره دیده ی ال جی، آماده ی خدمت رسانی به کاربران و مشتریان تمامی نسخه های تبلت های ال جی میباشد. اعتبار و تخصص بالای کارشناسان نمایندگی مجاز ال جی است، که میتواند ضامن بازگشت سلامت دوباره ی تبلت شما باشد.

     

    نمایندگی تبلت ال جی

    نمایندگی تبلت ال جی در تهران و شهرستان ها

    نمایندگی تبلت ال جی تمامی خدمات خود را، با تنوع بالا در تهران و شهرستان های مختلف ارائه میدهد تا تمامی کاربران بتوانند از آن ها بهره مند شوند. تا چندی قبل بسیاری از کاربران به دلیل دوری راه، مجبور میشدند برای خرید یا تعمیر تبلت ال جی خود، به مراکز نامعتبر و فاقد استاندار های لازم مراجعه کنند و این امر نهایتا به خرابی های بیشتر و غیر قابل جبران ختم میشد. نمایندگی تبلت  ال جی  در تهران و شهرستان ها، با جذب نیروهای متختصص و تجهیز آن ها به امکانات ویژه و به روز، این اطمینان را به شما عزیزان میدهد که بالا ترین سطح کیفیت از خدمات و سرویس های پشتیبانی از این محصولات را در اختیارتان قرار میدهد. به دنبال اعتماد ما از کیفیت کارمان، و جهت اثبات وفاداری مان به مشتریان گرامی، تمامی خدمات در نمایندگی  ال جی در تهران و شهرستان به همراه ضمانت نامه های مدت دار، ارائه میگردد.

     

    تماس با نمایندگی تبلت ال جی »

    ویژگی های تبلت ال جی

    تبلت های ال جی از ویژگی های مثبت فراوانی نسبت به سایر تبلت ها برخوردارند که تمام آن ها سبب شده این تبلت ها به دستگاه های پرفروش و پر طرفداری در بازار جهانی تبدیل شوند. نکته ی اصلی قیمت متناسب با امکانات آن میباشد. ویژگی هایی از قبیل قدرت بالای پردازنده و سیستم عامل، پردازنده ی گرافیکی قابل قبول، صفحه نمایش با کیفیت، در اندازه های مختلف و متنوع، رزولوشن تصویر بالا، باتری با ظرفیت قابل قبول، امکانات اتصالی و ارتباطی مجهز، برخورداری از دوربین جلو و دوربین اصلی قوی و با کیفیت و ویژگی های مثبت فراوان دیگر میباشد. از این رو تبلت های ال جی در زمره ی تبلت های با کیفیت و مجهز قرار میگیرد.

     

    چرا نمایندگی تبلت ال جی را انتخاب کنیم ؟

    نمایندگی تبلت ال جی به دلیل برخورداری از ویژگی های مثبت و ارائه ی خدمات متنوع، بدل به انتخاب اول بسیاری از کاربران محصولات ال جی شده است. مهم ترین دلیل انتخاب نمایندگی تبلت ال جی، متخصصان متعهد و دوره دیده ایست که با برخورداری از تجربه ی بالای خود، قادر به تشخیص صحیح مشکلات و اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد این تجهیزات میباشند. دلیل بعدی تجهیزات بالایی ست که این مرکز در اختیار کارشناسان و متخصصان خود قرار داده است، چرا که هیچ متخصصی بدون برخورداری از امکانات بالا و تجهیزات مرتبط  و به روز، قادر به تشخیص و تعمیر به موقع و صحیح تبلت های ال جی نمیباشد. از دیگر ویژگی هایی که سبب میشود انتخاب نمایندگی ال جی را به کاربران خود توصیه کنیم، ضمانت نامه هایی ست که مرکز در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار میدهد.ارائه ی این ضمانت نامه ها سبب شده است کاربران با اطمینان بیشتری نسبت به تعمیر تبلت ال جی خود، اقدام به عمل آورند. قیمت مناسب و منطقی خدمات نیز در این انتخاب بی تاثیر نمیباشد. شما عزیزان نیز در صورت بروز هر گونه مشکل و یا در صورت نیاز به خرید هر یک از تبلت های ال جی قادر خواهید بود از امکانات ویژه ی این مرکز استفاده نمایید.

    منبع: نمایندگی تبلت ال جی

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 322

    نمایندگی تعمیر موبایل اپل با مشارکت متخصصان و مهندسان زبده آماده ی امداد رسانی به کاربران موبایل اپل میباشد. به دلیل نبودن نمایندگی رسمی محصولات آیفون در ایران، کاربران ایرانی این گوشی های تلفن همراه، همواره نگرانی های فراوانی در ارتباط با تعمیر صحیح و برطرف سازی مشکلات پیش آمده هستند. از همین رو مرکز نمایندگی تعمیر موبایل اپل، با نشان بالا از تخصص و تبحر در این امر، توانسته اطمینان خاطر بسیاری از کاربران این گوشی های محبوب را کسب نماید. یکی از مدل های گوشی های اپل که همچنان محبوبیت فراوانی دارد، آیفون ایکس میباشد. این آیفون ها به دلیل عملکرد فوق العاده شان، محبوبیت فراوانی در میان مردم سراسر جهان دارند. به همین دلیل مرکز نمایندگی تعمیر موبایل اپل، توجه ویژه ای نسبت به تعمیر این مدل از گوشی های آیفون داشته و واحد جداگانه ای را به تعمیر آیفون ایکس اختصاص داده است. آیفون ایکس هم جدا از تفاوت های چشمگیر خود با نسخه های دیگر موبایل اپل، ممکن است مانند هر وسیله ی دیگری در برابر برخی اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری، آسیب پذیر باشد. از این رو شناخت ساختار این گوشی های موبایل برای کارشناسان و متخصصان امری ست حیاتی. چرا که عدم شناخت و تشخیص خرابی ممکن است گوشی را با آسیب های مضاعفی روبرو کند.

     

    بر آن شدیم در این مقاله اشاراتی بر همین موضوعات داشته باشیم و شما عزیزان را برخی خدمات رایج در مرکز نمایندگی تعمیر موبایل اپل آشنا کنیم و این شناخت و اطمینان را به شما بدهیم تا در مواقع بروز خرابی بهترین تصمیم را جهت حل و مرتفع سازی آن گوشی خود، اتخاذ نمایید.

     

    تعمیر آیفون ایکس

    نمایندگی تعمیر آیفون ایکس در تهران و کرج

    از آن جا که تعمیرات موبایل اپل، جز اقداماتی ست که تخصص و دقت بالایی نیاز دارد، مرکز نمایندگی تعمیر موبایل اپل، بر آن شد با استخدام متخصصان بسیار با مهارت در سطح تهران و کرج، شعب نمایندگی اپل خود را افزایش دهد. در این صورت دیگر کاربران مجبور به مراجعه به مراکز دوراز محل سکونت خود نمیباشند. این مراکز تمامی خدمات تشخیص و تعمیر و بازیایی آیفون ایکس و سایر گوشی های اپل را با کیفیت بسیار بالا، درزمانی کوتاه، با قیمتی منطقی و به صورت تضمینی به کاربران عزیز خود در تهران و کرج ارائه میدهد و همچنین با به کارگیری از به روز ترین تجهیزات و ابزارآلات، موفق به کسب رضایت کاربران خود شده است و مفتخر است که هم اکنون تخصصی ترین خدمات را به این عزیزان ارائه میکند.

     

    مشکلات رایج در آیفون ایکس را بشناسیم

    خاموش شدن خود به خود گوشی آیفون

    از دیگر مشکلات گوشی های آیفون ایکس و سایر گوشی های موبایل اپل، خاموش شدن خودکار آن میباشد که برای هر کاربری ناخوشایند تلقی میشود. در اغلب موارد این مشکل ناشی از عملکرد ضعیف باتری است، اما در برخی موارد دیگر مشکل مورد نظر می‌تواند نرم افزاری یا سخت افزاری و مرتبط با اجزای دیگر آیفون باشد که باید با عیب یابی دقیق آن را مشخص و تعمیر آیفون ایکس را انجام داد.

     

    کند شدن گوشی آیفون

    از دیگر مشلات متداول گوشی های موبایل اپل، کند شدن عملکرد آن و ایجاد اختلالاتی نامطلوب در حین اجرای برنامه ها میباشد. در چنین مواقعی لازم است اپلیکیشن های غیر ضروری از حذف کنید و در صورت برطرف نشدن مشکل، به مرکز تعمیرات موبایل اپل مراجعه نمایید. متخصصان واحد تعمیرات آیفون ، تعمیر آیفون ایکس شما را با نهایت دقت انجام خواهند داد.

     

    مشکلات مربوط به آپدیت سیستم عامل آی او اس

    جای نگرانی ندارد این مشکل را احتمالا خیلی از کاربران گوشی های آیفون ایکس و سایر مدل های اپل، تجربه کرده اند. در چنین مواقعی با کمک گیری از مرکز امداد نمایندگی موبایل اپل، به خوبی از آپدیت موفق دستگاه خود اطمینان حاصل میکنید.

     

    شناسایی نشدن سیم کارت ایفون

    از دیگر مشکلات ناخوشایند در این گوشی های تلفن همراه شناسایی نشدن سیم کارت آن ها میباشد. این مشکل ممکن است ریشه های سخت افزاری یا نرم افزاری مختلفی داشته باشد که نیاز است حتما توسط متخصص مورد بررسی قرار گیرد و تعمیر آیفون ایکس صورت گیرد.

     

    خالی شدن شارژ باتری

    آیفون ها به دلیل استفاده از باتری لیتیومی با گذشت زمان، با مشکل عدم کارایی مناسب باتری روبرو میشوند. اگر پس از مدتی با چنین مشکلی روبرو شدید بدانید که لازم است باتری آیفون خود را تعویض نمایید.

    منبع: تعمیر آیفون ایکس

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 309

    نمایندگی تعمیرات اپل با احداث شعب گوناگون در کشور به خدمات رسانی به کاربران محصولات اپل می پردازد. نمایندگی اپل در کرج از جمله این واحد ها می باشد که توانسته است در بخش تعمیر و فروش خدمات متنوعی را به هموطنان گرامی ارائه کند. در صورتی که نیاز به خرید هریک از محصولات اپل دارید با مراجعه به این نمایندگی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. کلیه محصولات نمایندگی اپل از محصولات اصل شرکت اپل می باشد. بنابراین هیچ نگرانی در مورد اصل بودن کالای خریداری شده نخواهید داشت. از دیگر واحدهای نمایندگی اپل در کرج ، واحد تعمیرات این نمایندگی می باشد. این نمایندگی برای تمام محصولات خود دارای واحدهای مجزا برای تعمیر می باشد. در صورتی که برای گوشی شما مشکلی پیش آمد با مراجعه به نمایندگی اپل در کرج مشکل گوشی خود را حل کنید.

     

    مشخصات موبایل اپل

    همانطور که میدانید گوشی های موبایل اپل طرفداران زیادی درسراسر جهان دارد. اگر با مشخصات گوشی های موبایل اپل آشنایی ندارید، میتوانید با بهره گیری از مشاوره ی کارمندان فروش فعال در نمایندگی موبایل اپل، به خوبی با این ویژگی ها آشنا شوید. همانطور که گفته شد کارمندان فروش نمایندگی موبایل اپل هرروز هفته، آماده ی کمک رسانی به شما متقاضیان محترم میباشند. این گوشی های موبایل همواره منطبق با اصولی ترین و بالا ترین کیفیت طراحی و تولید شده است و همین امر موجب تفاوت بسیار این گوشی های موبایل با سایر برند ها و هم ردگان خود شده است. از مهم ترین مشخصات و ویژگی های این گوشی های موبایل میتوان به برخورداری این گوشی ها از سیستم پردازنده ی Apple bionic اشاره کرد. همچنین صفحه ی نمایش گوشی های اپل از رزولوشن بالایی برخوردار هستند که همین ویژگی سبب شده، بر جذابیت های این گوشی ها افزوده شود. همانطور که میدانید سیستم عامل این گوشی های جذاب آی او اس میباشد. این گوشی ها درگاه حافظه ندارند و باتری آن ها توسط کابر غیر قابل تعویض است. این امر موجب طراحی مینیمال و خلوت این گوشی را به همراه داشته است. در مجموع ویژگی های بسیاری باعث شده محبوبیت این گوشی های موبایل روز به روز افزوده شود.

    نمایندگی اپل

    نمایندگی اپل در کرج

    نمایندگی فروش موبایل اپل در کرج

    نمایندگی اپل در کرج ، خدمات متنوعی را به کاربران و مشتریان خود ارائه میدهد. یکی از اصلی ترین حوزه های کاری این مرکز، فروش گوشی های موبایل اپل میباشد. نمایندگی فروش موبایل اپل متشکل از واحد های اختصاصی فروش است. تمامی این مراکز زیر نظر کادر فروش حرفه ای و دوره دیده اداره میشود. شما شهروندان عزیز کرجی، در صورت تمایل به خرید گوشی های تلفن همراه آیفون ، خواهید توانست از راهنمایی های جامع مشاوران و کارمندان فروش این مرکز برخوردارد شوید. در این جلسات تمام توضیحات لازم در مورد انواع گوشی های موبایل اپل به متقاضیان عزیز ارائه میشود. کالا ها به خوبی و با دقت بالا، مورد مقایسه در تمام زمینه های ممکن قرار میگیرد. چه از نظر قیمت، چه کارایی و ساخت. به همین دلیل مشتریان میتوانند گوشی مورد نظر خود را به خوبی انتخاب کنند. همچنین تمام کالا ها با بالا ترین کیفیت و به همراه تمام ضمانت نامه های لازم اصالت کالا به فروش میرسد و مشتریان را از تمام لحاظ به اطمینان کافی و لازم میرساند.

     

    نمایندگی تعمیر موبایل اپل در کرج

    عیب یابی و رفع مشکلات گوشی و موبایل اپل از اقدامات اختصاصی نمایندگی موبایل اپل در کرج میباشد که با حساسیت های ویژه و بالایی به کاربران انواع محصولات اپل ارائه میشود. همانطور که میدانید، ایرادات و نواقص به وجود آمده در موبایل و گوشی اپل امکان دارد، به دلایل سخت افزاری یا نرم افزاری بسیاری باشند. گاهی نیز ممکن است مشکلات زمینه هایی توام از هردو گروه مشکل را داشته باشند. به همین جهت عیب یابی دقیق و تشخیص صحیح آن اصلی ترین نکته در مرکز نمایندگی اپل در کرج به شمار می آید. کارشناسان نمایندگی تخصصی تعمیرات گوشی موبایل اپل با مهارت چندین ساله و تجربه ی بالا در تمام زمینه های مرتبط و در خصوص تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع گوشی های آیفون و به کارگیری از به ‌روزترین ابزارهای و امکانات الکترونیکی مطابق با سطح استاندارد جهانی، تمامی تعمیرات مورد نیاز موبایل‌ و گوشی های اپل را با استفاده از قطعات اصلی و لوازم اورجینال برند اپل، در اختیار مشتریان و کاربران عزیز این محصولات محبوب می گذارد.

     

    تعمیر آیفون در نمایندگی موبایل اپل

    یکی از تخصصی ترین خدماتی که با کیفیت بالا در نمایندگی اپل در کرج ارائه میشود انجام تعمیرات گوشی های آیفون  میباشد. تعمیرات انواع مدل های گوشی اپل با حساسیت بسیار بالایی در این مرکز به انجام میرسد. از آن جا که روز به روز به تعداد مراکز بی کیفیت تعمیرات اضافه میشود، این مرکز با هدف ارائه ی تمامی سرویس های لازم برای انواع گوشی های اپل دایر گردیده و هر روز هفته، آماده ی کمک رسانی به کاربران عزیز محصولات اپل میباشد. این مرکز با برخورداری از مجهز ترین ابزار و وسایل و با همکاری متخصصان زبده و دوره دیده در امر تعمیرگوشی اپل ، قادر است، در سریع ترین زمان ممکن تمامی مشکلات و خرابی را شناسایی و علت یابی و در نهایت تعمیر و مرتفع سازد. توصیه ی ما به شما این است که در مواقع بروز مشکل، از طریق راه های تماس ذکر شده با مشاوران مرکز تماس حاصل کنید تا بهترین و مفید ترین راه حل را پیش روی شما عزیزان قرار دهند.

     

    چرا موبایل اپل بخریم ؟

    در این بخش قصد داریم به ذکر برخی ویژگی های گوشی های اپل بپردازیم که از سوی کارشناسان مرکز نمایندگی اپل، به عنوان امتیاز مطرح میشود. برخورداری از این ویژگی ها سبب شده است بسیاری از کاربران این گوشی ها را به اسمارت فون های اندرویدی ترجیح دهند. یکی از عواملی که میتواند هر کاربری را نسبت به خرید آیفون های اپل قانع کند مربوط به کیفیت ساخت این محصولات است. کیفیت ساخت اپل فوق العاده بوده و این کمپانی برای طراحی این محصولات به واقع زمان زیادی را صرف میکند. اگر چه تنوع محصولات اپل به اندازه ی سایر کمپانی های تولید کننده ی محصولات اندرویدی نیست، اما در نظر بسیاری از کارشناسان این خود نقطه ی قوت مهمی در اپل محسوب میشود. از دیگر ویژگی ها میتوان به بستر نرم افزاری و سخت افزاری بسیار هماهنگ و با کیفیت این محصولات اشاره کرد. بسیاری از کاربران نیز دلیل تمایل خود به استفاده از محصولات اپل را کیفیت بسیار بالای دوربین های آن میدانند. به جرات میتوان گفت دوربین گوشی های آیفون نسبت به تمامی هم ردگان خود از کیفیت بسیار بالاتری برخوردارند.

    منبع: نمایندگی اپل در کرج

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 388

    یکی از برند های نام آشنا در زمینه ی طراحی و تولید تبلت ها، کمپانی ایسوس میباشد. تنوع و کیفیت تبلت های ایسوس به حدی ست که آن را به یکی از پر فروش ترین تولید کننده ها در سراسر جهان، بدل کرده. کمپانی ایسوس توجه ویژه ای بر پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود دارد و همواره در زمینه ی تولید محصولات بهتر گام برمیدارد. مرکز نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس خدمات ویژه ای را مرتبط با تعمیر انواع تبلت های ایسوس ارائه میدهد. یکی از مطرح ترین مدل های تبلت ایسوس که کاریران بسیاری جهت تعمیر آن به این مرکز مراجعه میکنند، تبلت ایسوس مدل k012 میباشد.

     

    این تبلت ها علی رغم کیفیت بالای سخت افزار و نرم افزارشان، ممکن است گاها به دلایل معلوم و حتی نامعلومی دچار اختلال شوند. در چنین مواقعی اولویت مراجعه به مرکز تعمیرات استاندارد میباسد و تنها این امر است که میتواند تضمینی برای تعمیر صحیح این تلبت محسوب شود. متخصصان و کارشناسان زبده ی تعمیر، قادرند با به کارگیری تجهیزات مدرن و استانداردی که در اختیارشان قرار گرفته، در زمانی کوتاه، تمام عیوب این تبلت ها را تشخیص و در نهایت تعمیر کنند. در ادامه ی این مقاله کمی در مورد مسائل و مشکلات این تبلت ها و راه های برطرف سازی آن صحبت میکنیم و از شما دعوت میکنیم به آن توجه داشته باشید.

     

    تبلت ایسوس مدل K012

    برخی از مشکلات رایج تبلت ایسوس مدل K012

    خاموشی گوشی بر اثر ضربه

    خاموشی موبایل بر اثر آب خوردگی

    خاموش شدن بر اثر نوسان برق

    سفید شدن صفحه موبایل

    خط بنفش عمودی بر روی صفحه

    نمایشگر قرمز  میشود

    پخش شدن مایه صفحه نمایش

    از کار افتادن تاچ

    خالی شدن سریع باطری

    عدم شارژ شدن گوشی

    قطع صدای بازر

    عدم شناسایی سیم کارت

    عدم شناسایی مموری کارت

    قطع شدن صدای اسپیکر مکالمه

    هنگ کردن در هنگام کار

    خرابی دوربین

    گیر کردن موبایل در حالت لوگو

    آنتن دهی

    هنگی موبایل

    20 – مشکلات هارد

    مشکلات CPU

    پر شدن حافظه

    از کار افتادن میکروفون یا اسپیکر

    از کار افتادن wifi

    تعمیرات تبلت  ایسوس مدل K012 در تهران

    جهت رفاه حال شهروندان تهرانی، تعمیر تبلت ایسوس مدل K012 و سایر تبلت ها در مدل ها و نسخه های مختلف در نمایندگی تعمیر تبلت واحد تهران در شعب مختلف، به صورت حرفه ای و با کمک متخصصین زبده و با تجربه ی حاضر در این مرکز، انجام میگردد. تعمیرات تبلت ایسوس در نمایندگی تعمیرات، در واحد های مجهز و مجزایی انجام میگیرد که هر کدام مربوط به بخشی جداگانه از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری میباشند. در صورتی که در مراحل تعمیر و بازسازی تبلت ایسوس، نیاز به تعویض قطعه ای باشد، این قطعات از نوع اورجینال برند ایسوس استفاده میشوند و مشتریان عزیز تهرانی، میتوانند از سلامت دوباره ی دستگاه خود، اطمینان حاصل کنند.

     

    تعمیرات تبلت ایسوس مدل K012  در شهرستان

    تمامی خدمات تعمیر و ترمیم تبلت های ایسوس علاه بر تهران، در شهرستان ها نیز در اختیار هموطانان عزیزمان قرار میگیرد. عیب یابی و رفع مشکلات تبلت ایسوس مدل K012  از اقدامات اختصاصی نمایندگی تعمیرات تبلت در شهرستان ها میباشد که با حساسیت های ویژه و بالایی به کاربران محصولات ایسوس ارائه میشود. همانطور که میدانید، ایرادات و نواقص به وجود آمده درتبلت های ایسوس امکان دارد، دلایل پیچیده ی  سخت افزاری یا نرم افزاری بسیاری داشته باشند. به همین جهت عیب یابی دقیق و تشخیص صحیح آن اصلی ترین نکته در مرکز تعمیرات تبلت ایسوس به شمار می آید. کارشناسان نمایندگی تخصصی تعمیرات تبلت ایسوس در شهرستان ها، با مهارت چندین ساله و تجربه ی بالا در تمام زمینه های مرتبط و در خصوص تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع تبلت ها و به کارگیری از به ‌روزترین ابزارهای و امکانات الکترونیکی مطابق با سطح استاندار جهانی، تمامی تعمیرات مورد نیاز این محصولات را با استفاده از قطعات اصلی و لوارم اورجینال برند ایسوس، در اختیار مشتریان و کاربران عزیز محصولات ایسوس در سایر شهر ها، می گذارد.

    تعمیرات تبلت ایسوس

    مرکز تعمیرات تبلت ایسوس جزء قدیمی ترین مراکز تعمیر در تهران می باشد . کلیه ی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در این مرکز صورت می پذیرد . تمامی خدمات بازسازی و ترمیم با استفاده از قطعات و نرم افزارهای اصلی انجام می شود . واحد تعمیرات تبلت این مرکز از تخصصی ترین واحدهای تعمیر این مرکز بوده و مشکلی نیست که در خصوص تعمیرات تبلت در این مرکز حل نشود .

     

    کلیه ی تبلت های تعمیری در واحد تعمیر نمایندگی ایسوس شامل گارانتی بوده و از نظر هزینه نیز بهترین قیمت تعمیرات تبلت ارائه می گردد . نمونه ای از تعمیرات تبلت ایسوس که در این مرکز انجام می شود عبارت است از : تبلت هایی که ضربه خورده و روشن نمی شود . زود تخلیه شدن باتری تبلت ، کند عمل کردن یا عمل نکردن تاچ تبلت ، تصویر نداشتن تبلت ، کم شدن نور صفحه نمایش تبلت ، خرابی سوکت شارژ ، خرابی کلید پاور ، نداشتن خروجی صدا و

     

    نمایندگی ایسوس در راستای افزایش رضایت مشتریان و رفع نیاز کاربران گرامی واحد تعمیرات تبلت را با تیمی از متخصص ترین کارشناسان تعمیر راه اندازی کرده است . این واحد با تجربه ی چندین ساله در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از به روز ترین تجهیزات اکترونیکی به بهترین نحو تعمیرات تبلت ایسوس را انجام می دهد .

     

    منبع: تعمیر تبلت ایسوس مدل k012

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 403

    تعمیر بلندگوی لپ تاپ

    از تخصصی ترین خدمات در نمایندگی تعمیرات نوت بوک تعمیر بلندگوی لپ تاپ است. این خدمت توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات نوت بوک انجام می شود. اجرای جدیدترین و کارآمدترین روش تعمیرات در دستگاه معیوب باعث ایجاد کیفیت مطلوب اولیه در دستگاه شما می گردد. تعمیرکاران مرکز تعمیرات نوت بوک قادر به ارائه بهترین خدمات تعمیر در دستگاه شما هستند. تعمیر، ارتقا و دیگر خدمات مطلوب با کیفیت کامل در دستگاه شما انجام می شود و رضایت شما عزیران را در پی خواهد داشت. تمام خدمات تعمیر دستگاه شما بر اساس استاندارد های جهانی و روش های تست شده و کارآمد است. شما هموطنان گرامی در صورت مشاهده هر گونه عیب در دستگاه خود می توانید به نمایندگی تعمیرات نوت بوک مراجعه کنید. کارشناسان ما پس از عیب یابی نوت بوک شما، مشاوره لازم را در جهت رفع عیب دستگاه شما ارائه داده و اقدام به تعمیر دستگاه می کنند.

     

    تعمیر بلندگوی لپ تاپ

    نکات مهم در تعمیر بلندگوی لپ تاپ

    لپ تاپ صدا ندارد

    قدم اول در حل این مشکل بررسی نصب بودن درایور صدا است. شما باید از سلامت BIOS خود در این موارد اطمینان داشته باشد. اگر این موارد مشکلی نداشت موارد دیگری در تعمیر بلندگوی لپ تاپ باید بررسی شود. این موارد شامل بررسی جک هدفون، وجود ارتباط بین جک هدفون و مادربورد است. از دیگر مواردی که هنگام نداشتن صدا توسط لپ تاپ صورت می گیرد تعویض  SOUND ICو SOUTH BRIDGE است.

     

    صدای لپ تاپ قطع می شود

    از مشکلاتی که هنگام کار با نوت بوک ممکن است به وجود بیاید قطع ناگهانی صدای نوت بوک است. این مشکل ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. دلیل این مشکل می تواند هم سخت افزاری باشد و هم نرم افزاری. از دلایل سخت افزاری این اتفاق مشکل در پورت هدفون و اسپیکر است. مشکل در کارت صدا و اشکال در آی سی های نوت بوک و خرابی مادر بورد نیز از دلایل قطع شدن صدای نوت بوک است. در صورت بروز چنین مشکلات سخت افزاری شما نیاز دارید دستگاه خود را به یک تعمیرکار خبره بسپارید. اما اگر مشکل قطعی صدا نرم افزاری بوده، شما باید قسمت های مختلف نرم افزاری را بررسی کنید. از جمله اشکالات نرم افزاری که منجر به این مشکل می شود اشکال در درایور صدا است.

     

    یکی از بلندگوهای لپ تاپ کار نمی کند

    از دیگر مشکلاتی که هنگام کار با نوت بوک پیش می آید این است که یکی از بلندگوهای نوت بوک شما کار نمی کند. در این هنگام برای تعمیر بلندگوی لپ تاپ خود بهتر است به سراغ تنظیمات بروید و تنظیمات صدای نوت بوک خود را مورد بررسی قرار دهید. از مواردی که در قسمت تنظیمات قابل بررسی است این است که هر دو بلندگو وصل باشد. اگر یکی از بلندگو ها قطع بود در قسمت تنظیمات آنرا فعال کنید. همچنین در قسمت تنظیمات صدا ممکن است زبانه صدا به سمت یکی از بلندگوها باشد که با تنظیم آن مشکل حل می شود. البته ممکن است این مشکل سخت افزاری باشد و یکی از بلنگو ها خراب باشد. برای تست این قضیه از یک هدفون کمک بگیرید. یک فایل صوتی را پخش کرده و در حالی که در حال اجرا است یک هدفون استریو به آن متصل کنید. اگر صدا از هر دو گوشی هدفون شنیده شد مشکل سخت افزاری است و بلندگو احتیاج به تعمیر دارد.

     

    صدای لپ تاپ کنگ و غیر طبیعی است

    دلایل مختلفی می تواند باعث بروز صدای گنگ در نوت بوک باشد. از جمله دلایل نرم افزاری این مشکل عیب در کارت صدا است. به منظور رفع این مشکل کارت صدای نوت بوک خود را مجددا نصب کنید. در بعضی از مواقع این مشکل با نصب دوباره کارت صدا حل نشده و احتیاج به نصب دوباره سیستم عامل است. اگر با روش های گفته شده مشکل کارت صدا حل نشد ممکن است کارت صدا معیوب باشد. کارت صدا بر روی نوت بوک اغلب آنبرد است. بنابراین یکی از راه های نصب کارت صدای مجزا این است که اگر نوت بوک شما دارای شکاف آزاد Mini PCI باشد یک کارت صدای دیگر برروی این شکاف نصب نمایید. راه دیگر در تعمیر بلندگوی لپ تاپ این است که از کارت صدای خارجی استفاده کنید. از مشکلات دیگر در نوت بوک این است که یکی از بلندگوها صدای خش دار پخش می کند. در این روش صدای نوت بوک خود را با یک هدفون استریو امتحان کنید و بررسی کنید آیا صدا از هر دو گوشی پخش می شود یا نه. اگر باز هم این مشکل با نصب دوباره کارت صدا و سیستم عامل حل نشد نیاز به تعمیر بلندگوی لپ تاپ و یا تعویض آن است.

    منبع: تعمیر بلندگوی لپ تاپ

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 324

    آل این وان S24 ایسر که در جریان کنفرانس ایفا ۲۰۱۷ به عنوان یک کامپیوتر بدون کیس معرفی شد، دارای قابلیت های جالبی است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می دهیم. این آل این وان مجهز به صفحه نمایش ۲۳.۸ اینچ است و باریک‌ترین نمونه AIO این کمپانی است. همه ما می دانیم که Aio ها به خودی خود ترکیب و ساختاری منحصر و استثنایی دارند که همین عامل باعث پیچیدگی و حساسیت بسیار بالای آنها می شود. در کنار این همه پیچیدگی آل این وان S24 ایسر با یک خصوصیت جدید توسط کارشناسان این کمپانی عرضه شده است.

     

    کمپانی ایسر برای تولید این دستگاه تمام قطعات داخلی کامپیوتر را به پایه‌ صفحه نمایش منتقل کرده و موفق شده است کامپیوتر بدون کیسی با ظاهری مینیمال، دلچسب و باریک با ضخامت تنها ۵.۹۷ میلی‌متر تولید کند. صفحه نمایش آل این وان S24 ایسر مجهز به تکنولوژی IPS است و رزولوشن فول اچ‌دی ارائه می دهد. حاشیه صفحه نمایش این دستگاه چیزی در حدود ۲.۷ میلی‌متر است و بیش از ۹۰ درصد محیط جلوی این کامپیوتر را صفحه نمایش آن تشکیل می‌دهد. بدنه آل این وان S24 ایسر مشکی است، ولی حاشیه‌ پایین صفحه نمایش که لوگوی برند ایسر هم روی آن قسمت است، طلایی رنگ است.

     

    آل این وان S24 ایسر

    درباره آل این وان S24 ایسر بیشتر بدانید

    آل این وان S24 ایسر با نسل هشتم پردازنده های اینتل و فناوری شارژ بی سیم یک نمونه از Aio های این کمپانی است که طراحی جالب و منحصری دارد. بد نیست بدانید که تمام نمونه‌های اسپایر S24، از نسل هشتم پردازشگر‌های Core i5 و Core i7 اینتل استفاده می‌کنند. کمپانی ایسر در تولید آل این وان S24 پردازشگری با ولتاژ پایین (U) را انتخاب کرده است. این پردازشگر‌، چهار هسته دارد و این قابلیت را هم دارد که به کمک تکنولوژی هایپر تردینگ، چهار هسته‌ مجازی دیگر ایجاد کند و به‌صورت موازی، هشت محاسبات را انجام دهد.

     

    جزئیات بیشتر آل این وان S24 ایسر

    آل این وان S24 ایسر می تواند حداکثر ۲ ترابایت هارددیسک و ۲۵۶ GB حافظه‌ SSD داشته باشد. صرف نظر از قطعات داخلی، آل این وان S24 ایسر از تعدادی درگاه USB، کارت‌خوان با خدمات رسانی از کارت‌ حافظه‌ SD، درگاه USB نوع C و خروجی تصویری HDMI استفاده می‌کند.

     

    جذاب ترین خصوصیت آل این وان S24 ایسر

    جذاب ترین خصوصیت آل این وان S24 ایسر فناوری شارژ بی سیم است. خدمات رسانی این دستگاه از تکنولوژی شارژ بی‌سیم توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. به کمک این فناوری اگر گوشی تلفن هوشمندی داشته باشید که از تکنولوژی شارژ بی‌سیم Qi خدمات رسانی دریافت می کند، فقط کافی است که آن را روی پایه‌ پایین صفحه نمایش قرار دهید تا شارژ شود.

     

    نمایندگی ایسر در تهران

    نمایندگی ایسر در تهران یکی از معدود و محدود نمایندگی هایی است که خدمات بسیار متعددی را برای کاربران خود در نظر می گیرد. در این نمایندگی می توانید صفر تا صد محصولات ایسر را در حوزه فروش و پس از فروش و تعمیرات ایسر با بهترین کیفیت دریافت کنید. نمایندگی ایسر در تهران تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران است و بسیار حرفه ای خدمات رسانی می کند. در این نمایندگی می توانید به کمک امکانات و تسهیلات بسیار ویژه ای که برای کاربران فراهم است، در هر دو بخش فروش و تعمیرات از بهترین سرویس ها بهره مند شوید.

     

    در این نمایندگی در واحد تعمیرات، تعمیرگاه های بسیار مجهز و تخصصی وجود دارند که هر کدام تنها در حوزه کاری خود به کاربران خدمات رسانی می کنند. تکنسین های نمایندگی ایسر در تهران به کمک ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته این تعمیرگاه ها و با تکیه بر دانش و تجربه درخشان و طولانی خود، پس از یک عیب یابی دقیق و درست، مسیر تعمیرات آل این وان ایسر را انتخاب و اجرا می کنند. تمامی سرویس های این نمایندگی در هر بخش همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    تعمیرات آل این وان ایسر

    آل این وان ها کامپیوتر های پیچیده ای هستند که به علت فضای کمی که اشغال می کنند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این فشردگی سبب شده تا این دستگاه در فواصل زمانی کوتاه مدت دچار اختلال بشود. برای مثال یکی از حساس ترین قطعات دستگاه فن آل این وان ایسر می باشد که معمولا به دلیل وجود رطوبت دچار خرابی می شود. آسیب دیدگی های فن تنها محدود به یک بخش نبوده و به علت اینکه منجر به بالا رفتن حرارت دستگاه می شود سایر قسمت ها را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل تعمیرات آل این وان ایسر از اهمیت بسیاری برخوردار است. به یاد داشته باشید تمامی قطعات آسیب دیده ی آل این وان تنها باید با مدل های اصلی جایگزین شوند تا بتوانند کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه را به آن باز گردانند.

    منبع: بررسی آل این وان S24 ایسر

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 277

    لپ تاپ XPS 13-0848 دل یکی از لپ تاپ های این کمپانی و محصول 2015 است که با حاشیه دور صفحه‌نمایش بسیار کم به اندازه یک لپ‌تاپ 11 یا 12 اینچی جمع و جور شده است و می‌توان لقب صفحه‌‌نمایش بدون حاشیه را به آن داد. نبود حاشیه در بالای صفحه‌‌‌نمایش لپ تاپ XPS 13-0848 دل باعث شده فضایی برای قرارگیری وب‌کم در آن قسمت وجود نداشته باشد و به ناچار وب‌کم به حاشیه پایینی صفحه‌ نمایش منتقل شود و تا حدودی کارایی خود را از دست بدهد.

     

    مشخصات سخت افزاری این پرچمدار 2015 سطح توقعات را در حد سال تولید خود برآورده می سازد. پردازنده‌ آن به نسل ششم پردازنده‌های Core i5 اینتل به نام Skylake مجهز شده و صفحه‌نمایش لمسی با پنل IPS، روکش براق و رزولوشن تصویر QHD برابر با 3200×1800 پیکسل و روشنایی 400 نیت دارد. به واسطه‌ استفاده از پردازنده‌ کم مصرف اینتل، عمر باتری آن بیشتر از 10 ساعت است.

     

    16 گیگابایت رم در کنار 512 گیگابایت حافظه‌ داخلی از نوع SSD باعث افزایش سرعت این دستگاه شده است.کیبورد خوش ساخت جزیره ای با نور پس‌زمینه دارد؛ تاچ‌پد با حساسیت بالا دارد؛ پورت‌های کاربردی فروان دارد و به طور کلی دارایی های بسیار زیاد و مفیدی دارد.

     

    لپ تاپ XPS 13-0848 دل

    نقاط قوت و ضعف لپ تاپ XPS 13-0848 دل

    طراحی عالی بدنه با وزن و ضخامت کم، کیفیت ساخت بالا، پردازنده مرکزی قوی به نسبت آلترابوک‌ها، صفحه‌ نمایش لمسی با کیفیت QHD و شارژدهی بالای باتری لپ تاپ XPS 13-0848 دل از نقاط قوت و محل قرارگیری وب‌کم در پایین صفحه‌ نمایش از نقاط ضعف این دستگاه گزارش شده است. کمپانی دل کارایی خوب و سرسختی کالا را در اولویت فاکتور های تولید خود قرار می دهد. محصولات این کمپانی به گونه ای است که از ساده ترین و ارزان ترین تا پیچیده ترین و گران ترین لپ تاپ های آن در هر صورت تامین کننده نیاز های مختلف کاربران خواهد بود.

     

    در حقیقت این کاربر است که باید نیازسنجی دقیقی انجام دهد و بر اساس آن یکی از محصولات این کمپانی را انتخاب کنید. برای کاربری که به دنبال یک دستگاه با سخت‌افزار قوی برای مصارف اداری و مهندسی است، لپ تاپ XPS 13-0848 دل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این لپ تاپ به دلیل به حداقل رسیدن حاشیه‌ها یا قاب دور صفحه‌نمایش به Borderless معروف شده است.

     

    درباره XPS 13-0848 بیشتر بدانید

    لپ تاپ XPS 13-0848 دل جایزه‌ بهترین طراحی، راحتی، عملکرد و طول عمر باتری را در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص داده است. پس باید انتظارات بسیاری را بتواند برآورده سازد. واقعیت هم همین است و با اولین نگاه به XPS 13 تمام انتظارات مرتفع می‌شود. این لپ تاپ با طول ۳۰۴، عرض ۲۰۰ و ضخامت ۱۵ میلی‌متری در مقایسه با MacBook Air کمپانی اپل، ZenBookهای کمپانی ایسوس واقعا کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳اینچی جهان است.

     

    به گونه ای که می توان ادعا کرد ابعادی معادل با لپ‌تاپ‌های ۱۱اینچی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. حواستان را جمع کنید که کوچک‌ترین را با باریک‌ترین اشتباه نگیرید، زیرا لپ‌تاپ‌‌هایی باریک‌تر از XPS 13 هم هستند و کمپانی دل در این زمینه یا نخواسته یا نتوانسته وارد عرصه رقابت شود.

     

    نمایندگی رسمی دل

    نمایندگی رسمی دل یک درگاه امن و ایمن است که به کمک آن می توانید اوج اطمینان و امنیت را تجربه کنید. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار کاربردی و مفیدی ارائه می شود. فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر لپ تاپ دل تخصص نمایندگی رسمی دل است. در نمایندگی دل می توانید هر یک از محصولات کمپانی دل را تهیه کنید و از خدمات پس از فروش طلایی و انحصاری بهره مند شوید.

     

    این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و به صورت برنامه ریزی شده خدمات خود را ارائه می دهد. فرقی نمی کند که شما کاربر کدام یک از محصولات نمایندگی مجاز دل هستید؛ لپ تاپ، تلبت، آل این وان، کامپیوتر و …؛ با مراجعه به این نمایندگی مجاز هر سطحی از نیاز کاربران پاسخ داده خواهد شد، زیرا نمایندگی رسمی دل دریافت رضایت مشتری از نحوه خدمات رسانی را برای پیمودن مسیر موفقیت لازم و ضروری می داند. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

     

    منبع: لپ تاپ XPS 13-0848 دل

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 325

    دستگاه فتوکپی شارپ x201 دستگاهی مناسب برای محیط های اداری و دفاتر فنی است. در سایز A3 چاپ می کند و اسکن  می گیرد. سرعت چاپ آن معادل 20 صفحه در دقیقه با وضوح 600 dpi است. از لحاظ رده بندی در رده متوسطِ مناسب قرار دارد. AR-X201 شارپ، کیفیت همیشگی کمپانی شارپ را همراه خود دارد.

     

    این دستگاه فتوکپی، با مجهز شدن به اسکنر و قابلیت پرینت، در حقیقت یک دستگاه چندکاره محسوب می شود و برای محیط هایی با حجم کاری متوسط طراحی و معرفی شده است. از نقاط ضعف این دستگاه می توان به نبود اتصال بی سیم و شبکه اشاره کرد که سهولت استفاده بین چند کاربر را منتفی می کند.

     

    دستگاه فتوکپی شارپ x201 در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه شده است، این دو رنگ خاص، ظاهری مدرن و ایده آل به آن بخشیده است. مواد درجه ‌یک و کیفیت AR-X201 شارپ تضمین‌شده است و بدون شک همکار چنیدن ساله شما خواهد شد. اگر در نحوه استفاده خود از این دستگاه اصول اولیه را رعایت کنید، قطعا نیاز شما به تعمیر دستگاه کپی محدود تر خواهد بود.

     

    دستگاه فتوکپی شارپ x201

    تعمیر AR-X201 شارپ

    تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ x201  را به هر مرکزی مدعی واگذار نکنید. این دستگاه کپی رومیزی شارپ پیچیدگی های منحصر به فرد خود را دارد. لذا واگذاری آن به مراکز غیر استاندارد و غیر مجاز ، به معنای خداحافظی همیشگی با کیفیت اصلی و اولیه دستگاه است. تنها از مراکز معتبر و تعمیرکاران مجرب و متعهد کمک بگیرید.

     

    در واحد اختصاصی تعمیر دستگاه کپی شارپ، همه امکانات لازم برای اجرای یک تعمیر اساسی و اصولی فراهم است. تعمیرکاران به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از دستگاه های کپی شارپ به خوبی با ساختار درونی آن آشنایی دارند و می توانند بهترین سرویس ها را ارائه دهند. تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ x201 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

     

    خدمات واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ x201

    بررسی کدهای خطای دستگاه فتوکپی شارپ x201

    بررسی عملکرد دستگاه فتوکپی از لحاظ کیفی و عملکرد

    تعویض قطعات دستگاه کپی شارپ

    بررسی تخصصی علائم هشدار دهنده AR-X201 شارپ

    عیب یابی الکترونیکی

    عیب یابی مکانیکی AR-X201 شارپ

    شارژ کارتریج دستگاه کپی

    عیب یابی و تعمیرات سیستم هیتر دستگاه کپی

    سرویس در محل دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201

    با استفاده از سرویس تعمیر در محل دستگاه فتوکپی شارپ x201 می توانید تمامی سرویس های لازم در حوزه تعمیرات را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. این سرویس به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به حمل و جابه جایی دستگاه با صرف هزینه کمتر و با سرعت بیشتر، صفر تا صد خدمات حوزه تعمیرات کپی شارپ را در اختیار بگیرید.

     

    نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

    دستگاه کپی مورد استفاده ادارات و سازمان های مختلف است و حتی در منازل نیز کاربرد دارد. این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و استهلاک شدیدی را تحمل می کند، لذا نیاز آن به دریافت سرویس های تعمیراتی دو چندان است. در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی همه مشکلات این دستگاه پر کاربرد بررسی و ارزیابی می شود.

     

    در این مرکز برند دستگاه و مدل دستگاه کپی به هیچ وجه مطرح نیست. همه تعمیرکاران در حوزه کاری خود تخصص و مهارت بالایی دارند و صفر تا صد خدمات این حوزه را حمایت و پشیبانی می کنند. همه سرویس ها تعمیراتی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ، همراه با گارانتی و ضمانت نامه رسمی و کتبی است.

     

    از طریق این درگاه امن و ایمن تمامی لوازم مصرفی اولیه و سازگار با دستگاه کپی خود را نیز می توانید تهیه کنید. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر است.

     

     نمایندگی مجاز شارپ

    نمایندگی مجاز شارپ در بخش های اختصاصی خدمات حرفه ای خود را ارائه می دهد. این نمایندگی مجاز و رسمی یکی از قدرتمندترین و تخصصی ترین مراکز سرویس دهی در حوزه فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء تمامی محصولات شارپ است. امکانات و تسهیلات متنوع و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با حضور در نمایندگی فتوکپی شارپ ، تخصصی ترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

     

    گارانتی و ضمانت خدمات تعمیرات شارپ ، تماما اصل و با مهر و امضای شرکتی خواهد بود. نمایندگی مجاز شارپ امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرنی را در اختیار دارد که با به کمک آنها و به مدد کارشناسان زبده از عهده تعمیر و ترمیم هر یک از تولیدات این کمپانی به خوبی بر می آید. تمامی این امکانات تنها برای تامین رفاه و آسایش کاربران تدارک دیده شده است. برای اطلاع از آنها تماس بگیرید.

    منبع: دستگاه فتوکپی شارپ x201

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 363

    لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا

    امروزه لپ تاپ ها از تنوع و گستردگی بسیاری بهره برده و دارای بازارهای هیجان انگیزی می باشند. این محصولات حرفه ای نسل به نسل پیشرفت کرده و به خوبی توانسته اند نیازهای متفاوت کاربران را پوشش دهند. از سویی دیگر تولید کنندگان و سازندگان بسیار بنامی در این صنعت رقابت کرده و نمونه های بسیار چشم گیری را به بازارها عرضه داشته اند.

     

    اما جالب است بدانید که نخستین لپ تاپ جهان به نام TOSHIBA T1000 توسط شرکت پرآوازه توشیبا ساخته شده و اکنون این کمپانی کهنه کار، محصولات نوآورانه تری را به طرفداران خود معرفی می کند. به عنوان یکی از محصولات برجسته این کمپانی می توان به لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا اشاره داشت.

     

    لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا

    ویژگی های لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا

    حافظه

    لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا دارای ۴ گیگابایت حافظه مموری DDR4 2133 MHz بوده و از حافظه جامد یا همان SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز بهره مند شده است. ناگفته نماند، این لپ تاپ از درایو نوری برخوردار نمی باشد

     

    عملکرد

    کمپانی محبوب توشیبا همواره کوشش کرده است تا با رویکردی تمام حرفه ای، دستگاه های خود را با قابلیت های کاربرپسند و کاربردی همگام کند. از این رو لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا دارای پردازنده Intel Celeron 3865U ، سیستم عامل Windows 10 Pro و موتور گرافیکی Intel HD Graphics 610 شده است.

     

    درایو حالت جامد

    حافظه SSD، یک ابزار ذخیره سازی دیجیتال است که برخلاف هارد دیسک دارای اجزای متحرک و دیسک نمی باشد. از این رو SSD ها از سرعت انتقال بیشتر، تأخیر کمتر، وزن سبک تر، قابلیت اطمینان بیشتر و همچنین مقاومت بسیار قابل توجه تری در مقابل ضربه بهره مند می باشند. لازم به ذکر است، SSD ها نه تنها سرو صدای کمتری تولید می کنند بلکه، مصرف برق به مراتب کمتری دارند.

     

    خوشبختانه، همان طور که ذکر شد، توشیبا در طراحی و ساخت لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا از این حافظه بسیار خوب استفاده کرده است.

     

    سیستم عامل Windows 10 Pro

    ورژن Pro یا همان professional، نسخه ای کاملأ حرفه ای در ویندوز ۱۰ محسوب می شود که برای کاربران سطح بالا تولید شده است. براین اساس اگر شما جزء آن دسته از یوزرهایی هستید که یک کسب و کار هر چند کوچکی دارید و به وجود یک دستیار بی عیب و نقص نیازمند هستید این نسخه، نمونه ای ایده آل می باشد. شایان ذکر است، این ویندوز تمام قابلیت های نسخه خانگی را نیز دارد.

     

    از این حیث، سازگاری لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا با این نسخه حرفه ای نه تنها این دستگاه را برای مصارف کسب و کاری بهینه کرده بلکه می تواند در خانه نیز به صورت روزمره استفاده شود.

     

    وب کم

    طراحی و ساخت وب کم در لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا به کاربران اجازه می دهد تا علاوه بر ارتباطات اسکایپ با دوستان و خانواده خود، کنفرانس های ویدئویی مناسبی با همکاران شان برقرار نمایند.

     

    سیستم صوتی و تصویری

    از جمله ویژگی های لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا، می توان به اندازه ۱۴٫۰ اینچی نمایشگر این دستگاه اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای کیفیت اچ دی بوده و از رزولوشن بسیار خوب ۱۳۶۶ X768 و محتوای ۷۲۰p پشتیبانی می کند.

     

    از سویی دیگر، سیستم صوتی این دستگاه نیز شامل اسپیکرهای استریو، جک هدست و پورت های ترکیبی میکروفون/ هدفون می باشد.

     

    ارتباطات و اتصالات

    از آنجایی که همیشه اولویت برحداکثر بازدهی می باشد لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا نیز از امکانات اتصالی و ارتباطی خوبی برخوردار شده است.

     

    این لپ تاپ دارای وب کم با میکروفون دوگانه TruTalk، شبکه بی سیم Dual Band Wireless-AC 8265، بلوتوث و اتصال اترنت i219-V بوده و از این حیث به خوبی دست کاربران را بازگذاشته و دایره ارتباطات را به شیوه قابل قبولی گسترش داده است.

     

    همچنین این محصول شامل سه پورت USB 3.0، درگاه HDMI ( این پورت دارای قابلیت انتقال تصویر و صدای با کیفیت بالا است) و کارت خوان SD نیز می باشد.

     

    دارنده برگه طلایی EPEAT

    کمپانی توشیبا همواره به دنبال تولید و ساخت  محصولاتی بوده که کمترین تاثیر منفی را بروی محیط زیست بگذارند. از این رو لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا مشمول برگه طلایی EPEAT شده است.

     

    این برگه، یکی از برترین رتبه های دریافتی در ارزیابی محصولات از سوی EPEAT بوده که دستگاه های ساخته شده را بر اساس ۵۱ شاخصه مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد.

     

    ENERGY STAR

    مهندسی ساخت لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا به گونه ای است که مشمول استاندارد بسیار بالای ENERGY STAR شده و از این رو این لپ تاپ، مصرف انرژی خیلی کمی دارد. بطور کلی ۹۳% نت بوک ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و کامپیوترهای توشیبا از این استاندارد بهره برده و از سال ۲۰۰۷ که این استاندارد معرفی شده است تاکنون محصولات بسیار زیادی از این کمپانی موفق به دریافت این برچسب شده اند.

     

    نمایندگی توشیبا

    نمایندگی توشیبا، کلیه ی خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات توشیبا را به کاربران گرامی ارائه می دهد. این مرکز معتبر با کوشش کارکنان متخصص و با تجربه خود همواره توانسته است، رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده و خدمات شایسته ای را به شما عزیزان ارائه دهد.

     

    فروش جدیدترین محصولات لوازم خانگی، ماشین های اداری، تجهیزات جانبی و .. توشیبا به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات توشیبا و نیز سرویس ها و خدمات گسترده پس از فروش از عمده خدماتی است که در نمایندگی توشیبا به کاربران محترم ارائه می گردد.

     

    واحدهای تعمیرات توشیبا

    خدمات مربوط به بررسی دقیق، عیب یابی و ترمیم تخصصی محصولات توشیبا، در واحدهای تعمیرات توشیبا به کاربران گرامی ارائه می شود. این واحدها به مدرن ترین ابزار روز دنیا مجهز شده اند و از این حیث، جزء سطح بالاترین مراکز معتبر به شمار می روند. کادر حرفه ای مجرب و فوق متخصص در واحدهای تعمیرات توشیبا حضور داشته و صحت و همچنین کیفیت فرایند تعمیر را در این واحدها تضمین می کنند.

     

    یکی از خدمات و سرویس های ویژه ی این واحدها، انجام تعمیرات در محل می باشد. لازم به ذکراست، شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات سرویس در محل، می توانید با واحدهای تعمیر لپ تاپ توشیبا تماس حاصل کرده و از این خدمات در اسرع وقت بهره مند شوید.

    منبع: لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 343

    تعمیر دستگاه کپی آفیشیو

    دستگاه کپی های امروزی در سری ها و مدل های متفاوتی تولید شده اند. شرکت ریکو یکی از برترین تولید کنندگان انواع دستگاه کپی رومیزی و ایستاده است و دستگاه کپی آفیشیو یک سری از تولیدات این کمپانی است که در مدل های متفاوت و با قابلیت های گوناگون تولید شده است. این دستگاه ها متناسب با مدل های جدیدی که تولید می شوند امکانات بیشتری دارند و به عبارتی عیوب مدل های قبلی در سری جدید این دستگاه ها برطرف شده است. دستگاه کپی های سری آفیشیو نیز همانند سایر مدل های دستگاه کپی دارای حساسیت هایی هستند.

     

    وجود این حساسیت ها سبب می شود که کاربران به مراقبت های بیشتری از این دستگاه بپردازند. لازم به ذکر است که متناسب با پیچیدگی های این دستگاه نیاز به تعمیر دستگاه کپی آفیشیو توسط تعمیر کار متخصص افزایش یافته است. به یاد داشته باشید هرگونه تعمیرات ناآگاهانه برای دستگاه کپی خرابی های بسیاری را برای این دستگاه به وجود می آورد. به همین منظور برای دریافت خدمات تخصصی به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

     

    تعمیر دستگاه کپی آفیشیو

    نکات مهم در تعمیر دستگاه کپی آفیشیو

    برای تعمیر دستگاه کپی آفیشیو رعایت برخی نکات بسیار مهم و ضروری است. اولین نکته در تعمیرات دستگاه کپی که لازم است به آن توجه ویژه داشته باشید مراجعه به نیروی متخصص است. زیرا تعمیر دستگاه کپی ریکو اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود کارایی دستگاه را کاهش داده و در فواصل زمانی کوتاه مدت دستگاه را با مشکلات بیشتری مواجه می کند.

     

    از دیگر موارد مهم که رعایت آن در حفظ کیفیت و کارایی دستگاه موثر است می توان به استفاده از قطعات اصل اشاره کرد. قطعات تقلبی با توجه به هزینه ی کمتری که دارند کارایی نامناسبی دارند و در تعمیر دستگاه کپی آفیشیو بی تاثیر هستند، زیرا مجددا دستگاه را با مشکل مواجه می کنند.

     

    از دیگر نکات مهم که در تعمیر دستگاه کپی ریکو باید مد نظر داشته باشید عیب یابی جزئی از قطعات می باشد. برای رفع مشکل دستگاه عیب یابی مهم ترین بخش این فرآیند است. متخصصان در واحد تعمیرات دستگاه کپی تمامی قطعات را به صورت جداگانه تست می کنند و در صورتی که مشکل و اختلالی در آن ها مشاهده کردند قطعات را تعمیر می کنند. در صورتی که تعمیر قطعات امکان پذیر نباشد قطعه ی معیوب با یک دل اصلی تعویض خواهد شد.

    نمایندگی ریکو

    بررسی مشکلات رایج دستگاه کپی آفیشیو

    از رایج ترین اختلالات دستگاه کپی می توان به گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی ریکو، خالی شدن تونر کارتریج، کپی نگرفتن دستگاه کپی و تونر ریزی دستگاه اشاره کرد. به طور کلی مشکلات در دستگاه کپی بر اثر استفاده های مداوم از دستگاه به وجود می آیند. عواملی چون نوسانات جریان برق، نامرغوب  بودن تونر، کثیفی قطعات ، عدم سرویس به موقع دستگاه کپی ، نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه و … بر عملکرد دستگاه کپی موثر هستند و فرآیند چاپ را با مشکل مواجه می کنند.

     

    همچنین بی احتیاطی های کاربران و عدم استفاده ی درست از دستگاه از دیگر عواملی است که کارکرد دستگاه کپی را با مشکل مواجه می کند. برای مثال یکی از دلایل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی نامناسب بودن کاغذ ورودی به دستگاه می باشد. این نامناسب بودن ابعاد و اندازه کاغذ و کیفیت آن را در بر می گیرد.

     

    نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

    نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با دسترسی به انواع ابزارآلات می تواند انواع عیوب دستگاه کپی را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند. متخصصان حاضر در این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین اطلاعات تخصصی و فنی می توانند انواع ایرادات دستگاه کپی را برطرف کنند. آشنایی کارشناسان حرفه ای حاضر در واحد تعمیرات ریکو با انواع قطعات دستگاه کپی سبب شده تا اعمال فرآیند تعمیرات با سرعت بالایی انجام شود.

     

    تعویض انواع قطعات دستگاه کپی در صورتی که تعمیر و ترمیم آنها امکان پذیر نباشد با جای گذاری نمونه های اورجینال آن قطعات انجام می شود. استفاده از قطعات اورجینال تاثیر بسزایی در بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه دارد.

     

    نمایندگی ریکو

    خدمات در نمایندگی رسمی ریکو در دو واحد مجزای تعمیرات و فروش ارائه می شوند. واحد فروش انواع محصولات شرکت ریکو را به صورت اورجینال به فروش می رساند. واحد فروش با گردآوری گروهی از مشاوران مجرب امکان خریدی  بهتر را برای کاربران فراهم کرده است.

     

    مشتریان می توانند برای اطلاع از چگونگی عملکرد محصولات ریکو و همچنین آشنایی با قابلیت های آن ها به مشاوران حاضر در نمایندگی ریکو مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. تمامی محصولات نمایندگی مجاز ریکو در این مجموعه همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند.

     

    منبع: تعمیر دستگاه کپی آفیشیو

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 355

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 72
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه